Turistička agencija iz Pule zasjela na tron najveće u Hrvatskoj

Autor: Saša Paparella , 20. lipanj 2016. u 16:02
Pulska turistička agencija, koju vodi predsjednik UHPA-e, lani je ostvarila rekordan prihod/Fotolia

Među petero najvećih u plusu su samo Uniline i Katarina line, najveći gubitak doživio Atlas, koji najavljuje preokret u ovoj godini.

Nakon što su mu lani prihodi pali za tri posto, dubrovački Atlas po prihodima više nije najveća hrvatska turistička agencija, odnosno turoperator: prema rezultatima poslovanja u 2015. pretekao ga je Uniline Pula, agencija čiji su prihodi porasli za 8,9 posto. 

Lojalni klijenti   
"Uspjeh koji je kompanija Uniline postigla u sektoru putničkih agencija i turoperatora nije se dogodio preko noći. U godinama poslovanja koje su iza nas gradili smo povjerenje i lojalnost klijenata i poslovnih partnera diljem međunarodne mreže, a uspjeh koji je postignut, ali i oni koji tek slijede, temelji se na snazi Uniline tima", rekao nam je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea. Žgomba je lani treći put izabran za predsjednika Hrvatske udruge putničkih agencije (UHPA), iako po statutu navodno nije imao pravo na kandidaturu nakon što je već dvaput biran na tu funkciju.  Žgomba je ipak izborio treći mandat, i to nakon što je na izborima za predsjednika dobio isti broj glasova kao Opatijka Katica Hauptfeld, vlasnica Katarina linea.

Agencija Katarina line sa samo 35 zaposlenika učvrstila se na trećem mjestu s porastom prihoda od čak 13,5 posto, a po dobiti su prvi: lani su povećali profit za čak 44,4 posto, na 19,6 milijuna kuna. "Težimo ostvarivanju laganog rasta praćenog s istim takvim porastom broja zaposlenih, a dobit stavljamo sa strane jer pripremamo nove investicije. Prošla 2015. bila je dobra godina za koju smo pripremili paletu novih produkata uz pomoć našeg mladog tima profesionalaca, a naglasak je bio na aranžmanima za klijentelu više platežne moći u prekomorskim zemaljama", rekla nam je vlasnica agencije.

Prošla je godina bila loša za agenciju Atlas – tom članu Adriatica.net grupe, čiji je najveći pojedinačni vlasnik Agrokor, od lani su prihodi pali za deset te u posljednje  dvije godine za čak 95 milijuna kuna.Gubitak dubrovačkog Atlasa već se godinama kreće u granicama između 70 i 100 milijuna kuna. "Lanjska godina za Atlas je bila godina restrukturiranja, konsolidiranja poslovanja i kreiranja novih poslovnih modela i akvizicija novih partnera, a sve kako bi bili ostvareni preduvjeti za rast u 2016. i godinama koje slijede. Pratili smo i nadalje utjecaj svjetske krize i terorističkih napada koji su destabilizirali tržište i rezultirali promjenama u ponašanju naših klijenata", rekao nam je predsjednik uprave Tomislav Matija Varga. 

Trendovi zasad dobri  
"Kriza na ruskom tržištu uvelike je utjecala na poslovni rezultat. Iako je prerano za konkretne informacije na temu tekuće sezone, trendovi sa svih naših emitivnih tržišta su dobri te vjerujemo kako ćemo zabilježiti znatan rast. Vjerujemo da ćemo u tekućoj godini ostvariti preduvjete za daljnji razvoj poslovanja i učvršćivanje tržišne pozicije najveće turističke grupacije u regiji", najavljuje Varga.Preostale dvije od pet najvećih agencija također posluju s gubitkom, iako im prihodi lijepo rastu. Tako je riječki Meeting point Croatia lani imao 2,7 milijuna, a porečki Kompas 1,3 mil. kn gubitaka. 
 

Komentirajte prvi

New Report

Close