Uspjeli postići 50 posto više noćenja

Mnogi su se za Porcijunkulovo i ove godine slikali ispod tisuća šarenih visećih kišobrana Mnogi su se za Porcijunkulovo i ove godine slikali ispod tisuća šarenih visećih kišobrana

Manifestacije autentične ponude privlače sve više gostiju u stari grad.

Iako su im u susjedstvu u Hrvatskoj pa i Sloveniji konkurenti brojni turistički privlačni sadržaji, od toplica do kulturno-povijesnih znamenitosti u gradu Čakovcu uspjeli su udvostručiti broj noćenja u ovoj sezoni.

Brojke govore da je broj posjetitelja u odnosu na lani veći za 26,97 i da je ostvareno 46,04 posto više noćenja u usporedbi s turističkom sezonom 2017., a misli se na razdoblje od kraja lipnja do kraja kolovoza. Podaci gradske uprave i čakovečke Turističke zajednice ukazuju da je riječ o uspjehu trajne strategije razvoja turizma. Gradonačelnik Stjepan Kovač reći će da pomno kreiraju sadržaje koji bi bili magnet za dolazak gostiju, od Adventa do Porcijunkulova.

Upravo je potonja manifestacija, održana 54. put od 27. srpnja do 2. kolovoza, kao središnji turistički događaj u međimursku 'metropolu' privukla oko 300.000 posjetitelja.

"Naša TZ odlično je surađivala s ugostiteljima, vlasnicima OPG-ova, obrtnicima i predstavnicima tradicionalnih zanata. U svaku manifestaciju involvirali smo lokalnu zajednicu i naši su posjetitelji prepoznali da imaju priliku proživjeti uistinu autentično iskustvo", kaže čakovečki gradonačelnik.

Objašnjava i kako 'dobiti' gosta. "Kad nemate sunce i more, morate se svojski potruditi kako biste stvorili turistički potencijal, da kreirate priču koja je autohtona i u kojoj će se pronaći svaki naš turist", misli Kovač. Oni od ove godine imaju novo mjesto za odsjesti, hotel Castellum, prvi s ponudom 4*, u koji je uloženo 20 milijun kuna, a usmjeren je i poslovnim gostima. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve