Udružili turističke cvjetove radi uštede

Autor: Marija Crnjak , 15. listopad 2013. u 09:40
Nadan Vidošević (HGK) na lanjskoj dodjeli turističkih nagrada/G. Jelavić/PIXSELL

HTZ, HGK i HRT dijele jednu nagradu – Turistički cvijet kvaliteta za Hrvatsku.

Na Danima hrvatskog turizma idućega tjedna u Zadru Hrvatska turistička zajednica (HTZ) neće dodijeliti Plavi i Zeleni cvijet destinacijama, nagradu koja je prije bila odvojena od Turističkoga cvijeta, priznanja koje su dodjeljivali Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Hrvatska radiotelevizija (HRT).

Radi financijskih ušteda i jednostavnijega sustava nagrađivanja kvalitete HTZ se ove godine tako pridružio HGK i HRT-u. Svi zajedno idućeg tjedna dodijelit će jednu nagradu: Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2013., najboljim tvrtkama i institucijama na kontinentu i na Jadranu. Kako doznajemo u HGK, u ovogodišnjem ocjenjivanju sudjelovao je, odnosno prijavio se za ocjenjivanje 91 hotel, 34 marine i 28 kampova. S obzirom na to da u Hrvatskoj posluje znatno više turističkih tvrtki od broja prijavljenih, neslužbeno se doznaje, iduće godine radit će se na privlačenju većeg broja gospodarskih subjekata dodatnim poticajnim kriterijima ocjenjivanja.

"Riječ je o dodatnim kriterijima koji veći naglasak stavljaju na kvalitetu usluge umjesto na 'hardver' i financijske čimbenike", objašnjava naš izvor. Hrvatska turistička zajednica na Danima će, doduše, podijeliti vlastite nagrade, Čovjek – ključ uspjeha u turizmu, nagradu Anton Štifanić i Nagradu za životno djelo te nagrade u projektima Experience Croatia te EDEN – Europske destinacije izvrsnosti. HTZ planira, među ostalim, predstaviti novi strateški marketing plan hrvatskog turizma za razdoblje od 2014. do 2020. godine, koji su temeljem javnog natječaja izradili konzultantske kuće Horwath Zagreb te španjolski THR. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

…ili lanac kuća na moru?

‘oćel’ gospodin sa slike kandidirati svoj planinarski dom ?

New Report

Close