Nakon što je ušao na tržište prijevoza na zahtjev automobilima i brodovima, Uber u Hrvatskoj istražuje i kako ući na tržište dostave hrane, doznaje Poslovni dnevnik. Tvrtka već nudi tu uslugu u Poljskoj, a direktor UberEATS-a za to tržište, Krzysztof Radoszewski, otkrio nam je da ispituju mogućnosti širenja u srednjoj i istočnoj Europi. "Tri su nam tržišta prva u fokusu za UberEATS, a to su Hrvatska, Rumunjska i Ukrajina", kaže Radoszewski. Dodaje da sama odluka o širenju još nije donesena.
No, neslužbeno doznajemo da im je plan barem jedno od tri tržišta otvoriti do kraja godine. Štoviše, lokalno su za tu uslugu, navodno, najviše zainteresirani upravo u Uberu u Hrvatskoj. Nova usluga, iz financijskog izvješća tvrtke dostupnog na Fini, značajno bi podigla profitabilnost Ubera u Hrvatskoj. Naime, prema podacima Fine, hrvatska operacija Ubera zvana Uber Croatia lani je, i to u prvoj godini poslovanja, bila profitabilna. Neto dobit iznosila je 232,7 tisuća kuna. I dok Uber za vožnje uzima proviziju u pravilu između 20 i 25 posto, UberEATS naplaćuje još višu proviziju, od 30 posto. Prema podacima Fine, tvrtka Uber Croatia je lani imala prihod od 4,2 milijuna kuna. Riječ je o prihodu koji je lokalnoj tvrtki ostao nakon što je matični Uber naplatio korištenje aplikacije, porez te isplatio vozače.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Najbolje za Hrvatsku da državni Proračun daju Uberu na upravljanje, bar bi znali gdje odlazi 25%…
sve što donosi profit smo dali strancima postat će mo robovi u svojoj državi.
laser@ Nisi nicim demantirao navedene činjenice nego pišeš frazeologiju “o uhljebima”. Da je sve čisto ne bi bilo toliko prijepora oko toga u citavom svijetu. Uostalom 25% racuna ide za Nizozemsku pa ne vidim zasto bi RH to pozdravila i zasto bi podrzavala nesto za sto i njihovi direktori tvrde da od toga covjek ne moze prehraniti obitelj! Da ne idemo dalje npr da te voze u autu u kojem se jedva stisnu dva odrasla covjeka npr u Puntu ili Polu. Sigurno te nece u prostranom vozilu kad vozači štede i jedva krpaju kraj s krajem.
Nemoj se ti o tome brinuti .trziste se samo izregulira .gdje ima interesa i profita i potraznje dodje i ponuda.problem je jedino socijalisticki duh nasih uhljeba koji bi samo otimali i kontrolirali drzeci prst u uhu.cijeli svijet ide naprijed jedino mi nazad.
Ne razumijem čime su to neki oduševljeni s tim Uberom kad i oni sam priznaju da vozači od toga ne mogu zivjeti ni prehranjivati obitelji nego je to “dodatni posao”!? A nisu sigurno ni najjeftiniji nego obratno,kad ukljuce opciju Surge kod povecane potraznje budu i do nekoliko puta skuplji! Cime su onda neki odusevljeni!?
Uključite se u raspravu