Kraš je više od četrdeset godina prisutan na tržištu Amerike s asortimanom svojih najjačih brendova poput Bajadere, napolitanki i čokolada te godišnje na to tržište plasira 1500 do 2000 tona proizvoda, odgovorili su iz Uprave najvećeg hrvatskog konditora na upit o sadašnjem izvozu i očekivanjima po usvajanju ugovora o transatlantskom trgovinsko-investicijskom partnerstvu (TTIP) koji namjeravaju potpisati Bruxelles i Washington.
S obzirom na to da još nisu poznati svi elementi TTIP-a, ističu u Krašu, ne mogu konkretnije govoriti o njegovim realnim učincima. "Ako parcijalno govorimo o smanjenju carina, kao jednom od poznatih prijedloga sporazuma, povećanje našeg izvoza možemo procijeniti za visinu dosadašnjih carinskih davanja," poručuju iz Kraša. Naime, nova veleposlanica SAD-a u Zagrebu Julieta Valls Noyes javno je istaknula kako je uvjerena da će TTIP biti od velike potpore hrvatskim tvrtkama, posebice onima iz sektora prehrambene industrije, jer im širom otvara ulaz na to veliko i bogato tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Samo cionističko smeće može imati koristi od TTIPa
Uključite se u raspravu