Agrolaguna, Agroprodukt, Podravka i Cromaris u vrhu su liste kompanija koje vrlo uspješno kreiraju agrarnu sliku Istre. Agrokor je od 2004., kad je Agrolagunu stavio u svoj portfelj, u razvoj investirao više od 240 milijuna kuna, najviše u nove vinograde i vinariju te maslinike.
Vinogradi se prostiru na oko 600 hektara, maslinici na gotovo 500, od kojih najveća parcela iznosi oko 130 hektara. Godišnje proizvede oko 4,5 milijuna litara vina, 175 tisuća litara maslinova ulja te 300 tona tvrdih sireva i 100 tona skute. "Agrolaguna je biser u kruni Agrokora, tu ne razvijamo industrijsku, već manufakturnu proizvodnju vrhunske kakvoće primjenjujući tradicionalne, autohtone recepture. Uz velika ulaganja u tehnologiju kontinuirano investiramo i u edukaciju zaposlenika, koji su najveća vrijednost i Agrolagune i Agrokora", ističe članica Nadzornog odbora koncerna Ljerka Puljić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu