Učenici koji odrastaju u suvremenom, digitalno povezanom svijetu sve su nezainteresiraniji za konvencionalne metode podučavanja, ali itekako dobro reagiraju kad im se ponudi da slažu robote, sustave za meteorologiju, programe za semafore ili neke druge sisteme primjenjive u svakodnevnom životu.
Hrvatsko školstvo “boluje” od brojnih problema, no sve je jača svijest o integriranom učenju, povezivanju teorije sa životnim znanjima te “oživljavanju” procesa učenja novim tehnologijama i individualnim pristupom. No uz zabavan pristup učenju, dobar obrazovni sustav učenicima i studentima morao bi omogućiti da na kraju školovanja brzo pronalaze posao, da su spremni na brze promjene te da mogu dobro živjeti od svojega posla. O svemu tome razgovarat će sudionici najveće konferencije o obrazovanju “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” 12. listopada u Hrvatskoj obrtničkoj komori u Zagrebu. Među njima će biti i Nenad Bakić, osnivač projekta Croatian Makers, pomoću kojeg u sve više škola ulazi učenje o naprednim tehnologijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu