Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Podravka novom nišom cilja regiju

Autor: Lidija Kiseljak/VL
16. listopad 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Damir Špehar/PIXSELL

(Polu)gotova jela.

Podravka novim segmentom Food Solution čini iskorak i postavlja nove trendove poslovanja, a projekt je jedinstven po tome što kupcima uz proizvode nudi i podršku, servis i savjete, rečeno je u petak u Koprivnici na predstavljanju prehrambenog asortimana namijenjenog institucijama poput bolnica, vojske, policije te tvrtkama koje imaju restorane.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Podravka će u svojoj novoj tvornici Food Solution proizvoditi sva jela od juhe do deserata, ukupno 160 proizvoda, svježe pripremljenih, kuhanih, pečenih gotovih ili polugotovih, spremnih za konzumaciju, bez aditiva i konzervansa. Predsjednik Uprave Zvonimir Mršić kazao je kako je ovaj projekt i novi kanal za otkup voća i povrća, a već imaju godišnji otkup od 10 milijuna eura, tj. 27.000 tona. "Projekt će nam donijeti i rast prodaje i profitabilnosti. Prije ljeta smo krenuli s testom, uprihodovali nekoliko milijuna kuna, a za konkretne ugovore jos smo u fazi pregovora", dodao je. Sada je u ponudi 160 jela, a širenjem na regiju prilagođavst će recepturu određenoj zemlji. 

Podravka novim segmentom Food Solution čini iskorak i postavlja nove trendove poslovanja, a projekt je jedinstven po tome što kupcima uz proizvode nudi i podršku, servis i savjete, rečeno je u petak u Koprivnici na predstavljanju prehrambenog asortimana namijenjenog institucijama poput bolnica, vojske, policije te tvrtkama koje imaju restorane.

Podravka će u svojoj novoj tvornici Food Solution proizvoditi sva jela od juhe do deserata, ukupno 160 proizvoda, svježe pripremljenih, kuhanih, pečenih gotovih ili polugotovih, spremnih za konzumaciju, bez aditiva i konzervansa. Predsjednik Uprave Zvonimir Mršić kazao je kako je ovaj projekt i novi kanal za otkup voća i povrća, a već imaju godišnji otkup od 10 milijuna eura, tj. 27.000 tona. "Projekt će nam donijeti i rast prodaje i profitabilnosti. Prije ljeta smo krenuli s testom, uprihodovali nekoliko milijuna kuna, a za konkretne ugovore jos smo u fazi pregovora", dodao je. Sada je u ponudi 160 jela, a širenjem na regiju prilagođavst će recepturu određenoj zemlji. 

Autor: Lidija Kiseljak/VL
16. listopad 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close