Roglićeva Orbico Grupa preuzela je distribuciju proizvoda najvećeg svjetskog proizvođača žitnih pahuljica, američkog Kellogg'sa.
Distribuciju će Roglićeva grupacija obavljati za tržište 11 zemalja na kojem je 150 milijuna stanovnika, odnosno za Poljsku, Češku, Slovačku, Mađarsku, Bugarsku, Moldaviju te sve države nastale iz bivše Jugoslavije. Roglić je to potvrdio Poslovnom dnevniku, dodavši da su pregovori trajali oko dvije godine. "Godina na izmaku za Obrico je dosad najuspješnija. Ostvarili smo planiranih 1,07 milijardi eura prihoda i premašili lanjske za oko 150 milijuna. Preuzeli smo poljsku Navo Grupu i postali vodeći europski distrubuter roba široke potrošnje. Orbico je po veličini prihoda lani bio sedma tvrtka u Hrvatskoj, a ove godine došao je na peto mjesto", kaže Roglić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mene jedino zanima zašto su proizvodi koje on uvozi toliko skupi!? Kako je moguće da obična Britvica Gillette..jedna…košta od 30-40 kN!? Po dućanima je osiguravaju koliko je skupo jedno pakovanje od 4…
zato što su i inače ti proizvodi jako skupi. čuvaju ih jer se to krade. a krade se jer je muškarcima potrebno, a skupo je.
Mene jedino zanima zašto su proizvodi koje on uvozi toliko skupi!? Kako je moguće da obična Britvica Gillette..jedna…košta od 30-40 kN!? Po dućanima je osiguravaju koliko je skupo jedno pakovanje od 4…
[emo_palacg]
Uključite se u raspravu