Orbico preuzeo distribuciju za američki Kellogg’s u 11 država

Autor: Suzana Varošanec , 23. prosinac 2014. u 22:00
Branko Roglić, vlasnik Orbica/Goran Stanz/PIXESLL

Uspjeh Orbica zabilježio je i CEO Magazin, koji se smatra vodećim poslovnim magazinom u svijetu.

Roglićeva Orbico Grupa preuzela je distribuciju proizvoda najvećeg svjetskog proizvođača žitnih pahuljica, američkog Kellogg'sa.

Distribuciju će Roglićeva grupacija obavljati za tržište 11 zemalja na kojem je 150 milijuna stanovnika, odnosno za Poljsku, Češku, Slovačku, Mađarsku, Bugarsku, Moldaviju te sve države nastale iz bivše Jugoslavije. Roglić je to potvrdio Poslovnom dnevniku, dodavši da su pregovori trajali oko dvije godine. "Godina na izmaku za Obrico je dosad najuspješnija. Ostvarili smo planiranih 1,07 milijardi eura prihoda i premašili lanjske za oko 150 milijuna. Preuzeli smo poljsku Navo Grupu i postali vodeći europski distrubuter roba široke potrošnje. Orbico je po veličini prihoda lani bio sedma tvrtka u Hrvatskoj, a ove godine došao je na peto mjesto", kaže Roglić.

Uspjeh Orbica zabilježio je i CEO Magazin, koji se smatra vodećim poslovnim magazinom u svijetu za najvišu razinu menadžera, gdje je s Roglićem objavljen veliki intervju. On je prezentirao svoju poslovnu orjentaciju i najavio daljnji rast. Roglić cilja da Orbico dostigne razinu od 1,5 milijardi eura godišnjeg prihoda, a prognozira sjajnu budućnost posebice jer kompanija i dalje doživljava tržišni uspjeh i zvjezdanu reputaciju u mnogim zemljama gdje djeluje.

"Za Procter & Gamble, Johnson, Philip Morris, Kellogg's, Mattel i Shell htio bih osigurati najniže cijene od skladištenja do plasmana na police", izjavio je Roglić. Riječ je o njegovoj poslovnoj politici za koju je kao razlog naveo činjenicu što danas živimo u vrijeme globalne krize. "U takvim vremenima morate proizvođačima osigurati najniže troškove ovih usluga zato što oni moraju osigurati svoj razvoj i financiranje novih proizvoda, energiju, radnike, tehnologiju i još štošta", pojašnjava Roglić i naglašava da je u takvim okolnostima proizvođačima potrebno da distribucija bude osigurana po najnižim mogućim cijenama kako bi zadržali profitabilnost.

"Vjerujem da je ovakva moja orjentacija jedina ispravna i da ću s njom nastaviti uz pomoć svojih 100-njak menadžera od kojih bi svatko ujedno mogao biti i glavni menadžer u bilo kojoj tvrtki. S takvom orjentacijom mislim ubuduće nastaviti i u sljedeće tri godine trebao bih dostići 1,5 milijardi eura", kaže. Ovaj princip primjenjivat će i za najnoviji projekt pomoći  internacionalizaciji hrvatskog gospodarstva – Orbicov izvozni kanal, koji obuhvaća 68 hrvatskih, 15-ak slovenskih i 4 proizvođača iz BiH-a čije će proizvode distribuirati na tržišta 20-ak zemalja gdje Orbico  djeluje. 

Komentari (4)
Pogledajte sve


Mene jedino zanima zašto su proizvodi koje on uvozi toliko skupi!? Kako je moguće da obična Britvica Gillette..jedna…košta od 30-40 kN!? Po dućanima je osiguravaju koliko je skupo jedno pakovanje od 4…

zato što su i inače ti proizvodi jako skupi. čuvaju ih jer se to krade. a krade se jer je muškarcima potrebno, a skupo je.

Mene jedino zanima zašto su proizvodi koje on uvozi toliko skupi!? Kako je moguće da obična Britvica Gillette..jedna…košta od 30-40 kN!? Po dućanima je osiguravaju koliko je skupo jedno pakovanje od 4…

[emo_palacg]

New Report

Close