Pekarska industrija i industrija proizvodnje tjestenina posljednjih je nekoliko godina doživjela veliki zamah. Proizvodnja tjestenina porasla je višestruko, a pekarnice su postale sve modernije i inovativnije.
No, da bi te dvije industrije u još većem obimu plasirale proizvode na domaće ali i na tržišta u regiji, nužna je bolja komunikacija i suradnja proizvođača i trgovaca. Mjerodavna ministarstva trebala bi pak pomoći poduzetnicima u okrupnjavanju, jer mali, mikro proizvođači ne mogu sami biti dovoljno konkurentni. Klasteri bi mogli biti jaka snaga, a potrebna je i bolja edukacija kadrova koji ulaze u pekarsku i popratne industrije. Osim toga, trgovci i pekari moraju snaći zajedničko rješenje kako riješiti problem viška pekarskih proizvoda čija se vrijednost procjenjuje i do 400 milijuna kuna, odnosno podijeliti taj veliki trošak. Zaključci su to okruglog stola „Pekarski proizvodi i tjestenine“, kojega je, u sklopu projekta Snaga hrvatske hrane organizirao Poslovni dnevnik.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Najbolji pokazatelj pada standarda je rast pekarske industrije. Kako ljudi postaju siromasniji to jedu manje mesa i zamjenjuju ga jeftinijim pecivima.
Uključite se u raspravu