Novogodišnje slavlje dobro napunilo zagrebačke hostele

Goran Osredečki (Chillout) tvrdi da su hoteli bolje prošli, Foto: Žarko Bašić / Pixsell Goran Osredečki (Chillout) tvrdi da su hoteli bolje prošli, Foto: Žarko Bašić / Pixsell

Popunjenost je u prosincu bila između 35 i 40 posto, više domaćih gostiju.

Iako službena statistika o posjećenosti Zagreba u prosincu još nije objavljena, adventski rezultati poslovanja zagrebačkoh hostela pokazuju rast u odnosu na prošlu godinu, s tim da je popunjenost bila najjača u dane vikenda i u Silvestarskoj noći, u kojoj su neki hosteli postigli čak ljetne cijene. Međutim, iako je pad cijena hostelskih usluga u Zagrebu u prošloj godini konačno zaustavljen, cijena noćenja u niskoj sezoni od 70 do 90 kuna po krevetu i dalje je preniska za profitabilno poslovanje. Nastavlja se konsolidacija tržišta kroz zatvaranje dijela hostela ili vlasničko preslagivanje, svjedoče najjači zagrebački hostelijeri za Poslovni dnevnik. 

“Prosinac je i prošle godine po prometu bio najjači mjesec nakon srpnja i kolovoza, a iako su cijene bile nešto niže od ljetnih, bilo je dana u kojima su dosezale ljetne iznose, primjerice, u novogodišnjoj noći, kad smo bili kompletno puni”, kaže Niko Skrivaneli, suvlasnik hostela Shappy i jedan od začetnika hostelskog biznisa u Hrvatskoj. 

 

70-90kuna

stoji noćenje u zagrebačkim hostelima u niskoj sezoni

Skrivaneli dodaje da se ova zima od prošlih razlikuje po značajnom porastu broja gostiju s lokalnog tržišta, odnosno iz Hrvatske i regije, što je ciljna skupina koja je hostelima jako važna.

“Nastojimo privući lokalno tržište jer će se ti gosti češće vraćati i znatno više daju lokalne preporuke nego stranci koji uglavnom prolaze kroz Hrvatsku i Zagreb, odnosno sve druge destinancije u koje se uglavnom ne vraćaju”, pojašnjava Skrivaneli.

Goran Osredečki, vlasnik hostela Chillout, tvrdi da je poslovanje ove zime na razini prošle te ističe da su hoteli u Adventu prošli bolje od zagrebačkih hostela. 
“Popunjenost zagrebačkih hostela u prosincu u prosjeku je između 35 i 40 posto, to je bolje nego prošlih godina, no još  ima jako puno prostora za poboljšanje. Puni smo bili tijekom vikenda, a to su petak i subota te na Staru Godinu. Lokalaca je bilo nešto više nego prošlog prosinca, no i dalje većina hrvatskih građana koji dolaze na Advent radije odabire hotele nego hostele”, kaže Osredečki. 

Siječanj je tradicionalno najslabiji mjesec u kojem se doslovno preživljava, svjedoče poduzetnici. Čini se da najbolje prolaze oni koji se nisu ograničili samo na usluge smještaja, već dio prihoda ostvaruju u ugostiteljstvu. Dijelom i zbog toga Osredečki je prije dva mjeseca ušao u novu investiciju otvorivši restoran Njummy u središtu grada s domaćom kuhinjom. Tvrdi da je u prosincu imao jako dobar promet, bez obzira na velik broj kućica na otvorenom koje su imale gastronomsku ponudu. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve