Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nijemci traže još hrvatskih proizvođača namještaja

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
30. travanj 2016. u 09:29
Podijeli članak —
Michael Otto, vlasnik Otto grupe

Poznati online trgovac širi mrežu partnera u regiji.

Otto grupa, poznati njemački online trgovac, na sastanku s hrvatskim proizvođačima namještaja u četvrtak u Zagrebu najavila je širenje liste partnera iz Hrvatske te uključivanje regionalnih. Hrvatski će proizvođači tako dobiti pristup tržištu koje se prostire na četiri kontinenta i uključuje više od 40 zemalja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Hrvatska ima fantastične tvornice i namještaj. U vašoj zemlji i regiji, zahvaljujući izuzetnim prirodnim bogatstvima, krije se golem potencijal i velik prostor za rast", poručio je Michael Otto, vlasnik Otto grupe. S proizvođačima iz Hrvatske surađuju već više od dvije godine, a uključivanje u prodajnu i distributivnu mrežu Otto grupe većini je donijelo poslovnu renesansu i ekspanziju izvoza. Njemačka je još uvijek njihovo najvažnije tržište. Slijede ostatak Europe, Amerika, Rusija i azijsko tržište, u kojem vide sve veći potencijal.

Otto grupa, poznati njemački online trgovac, na sastanku s hrvatskim proizvođačima namještaja u četvrtak u Zagrebu najavila je širenje liste partnera iz Hrvatske te uključivanje regionalnih. Hrvatski će proizvođači tako dobiti pristup tržištu koje se prostire na četiri kontinenta i uključuje više od 40 zemalja.

"Hrvatska ima fantastične tvornice i namještaj. U vašoj zemlji i regiji, zahvaljujući izuzetnim prirodnim bogatstvima, krije se golem potencijal i velik prostor za rast", poručio je Michael Otto, vlasnik Otto grupe. S proizvođačima iz Hrvatske surađuju već više od dvije godine, a uključivanje u prodajnu i distributivnu mrežu Otto grupe većini je donijelo poslovnu renesansu i ekspanziju izvoza. Njemačka je još uvijek njihovo najvažnije tržište. Slijede ostatak Europe, Amerika, Rusija i azijsko tržište, u kojem vide sve veći potencijal.

Financijsko razdoblje zaključno s krajem veljače 2016. bilo im je iznimno uspješno, s rastom prometa više od 500 milijuna eura, na 12,572 mlrd. eura. U Njemačkoj bilježe najveći rast prihoda (5,5%), a glavni pokretač ukupnog rasta bila je online prodaja. U tom su im sektoru prihodi porasli na 6,6 milijardi eura. U 2016./2017. očekuju rast prihoda od četiri posto. Iako je kataloška prodaja namještaja osjetila pad kupovne moći, te su se neki od najpoznatijih prodavača putem kataloga ugasili, Otto taj segment održava uspješnim. No, marketing i prodaju planiraju više usmjeravati k online i mobilnim načinima.

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
30. travanj 2016. u 09:29
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close