Otto grupa, poznati njemački online trgovac, na sastanku s hrvatskim proizvođačima namještaja u četvrtak u Zagrebu najavila je širenje liste partnera iz Hrvatske te uključivanje regionalnih. Hrvatski će proizvođači tako dobiti pristup tržištu koje se prostire na četiri kontinenta i uključuje više od 40 zemalja.
"Hrvatska ima fantastične tvornice i namještaj. U vašoj zemlji i regiji, zahvaljujući izuzetnim prirodnim bogatstvima, krije se golem potencijal i velik prostor za rast", poručio je Michael Otto, vlasnik Otto grupe. S proizvođačima iz Hrvatske surađuju već više od dvije godine, a uključivanje u prodajnu i distributivnu mrežu Otto grupe većini je donijelo poslovnu renesansu i ekspanziju izvoza. Njemačka je još uvijek njihovo najvažnije tržište. Slijede ostatak Europe, Amerika, Rusija i azijsko tržište, u kojem vide sve veći potencijal.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu