Nema ‘švercanja’: Stižu rigorozne kontrole u tramvajima

Autor: Poslovni.hr , 31. kolovoz 2013. u 11:09
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Slobodan Ljubičić rekao je da se javni prijevoz mora konačno početi naplaćivati te kako je nedopustivo da se velik dio putnika vozi bez karte.

Restrukturiranje ZET-a jedna je od ključnih stvari koju nova uprava Holdinga mora provesti i najkasnije do kraja listopada Gradskoj skupštini predložiti novi model financiranja javnog prijevoza, piše Večernji list.

Predsjednik Slobodan Ljubičić rekao je da se javni prijevoz mora konačno početi naplaćivati te kako je nedopustivo da se velik dio putnika vozi bez karte. Najavio je i da će poraditi na tomu da se uvede red i s kartama koje se subvencioniraju za školarce i studente, a oni ih ne kupuju. Trenutačno, prema podacima sindikata ZET-a, od 160 tisuća osnovnoškolaca, srednjoškolaca i studenata, samo njih 42 tisuće kupuje karte, a ostali se “švercaju”, navodi Večernjak.

"Udvostručit ćemo prihode u kratkom roku. Bit će slučajnost da se netko “šverca”. Ukinuo sam mobilno plaćanje jer je varanje došlo do neslućenih razmjera. Među mojim rođacima bilo je pitanje časti ne platiti kartu. Zašto bi platili nešto što ne moraju, informatički su pismeni, Facebook i ostalo. Mi ćemo to prekinuti ", rekao je Ljubičić.

Naveo je da je cijeli model osmislio, ali će ga u javnost iznijeti u rujnu nakon što ga kompletno doradi te kada se izabere novi direktor ZET-a. Zagrepčani tako za mjesec dana mogu očekivati rigoroznije mjere kontrole u javnom prijevozu, no Ljubičić je kazao da je bolja jača kontrola nego dizanje cijena jer tvrtka mora povećati svoje prihode.

Cijeli tekst pročitajte ovdje.

Komentari (9)
Pogledajte sve

Kaj će poslati Kalinića s tenkićem da spreći švercanje.

Bilo bi bolje da napokon organizirate javni prijevoz da nečemu liči.

Pa kad sam ja išao u srednju školu prijevoz je bio bolji nego danas.

KATASTROFA.

Hoće li neko odgovarati za neodgovornu politiku zadnjih 20 godina.

Najbolje mi je fora da bu pojeftinil.

Kaj bandić ne buš opet uveo besplatni ZET i uništio ga do kraja.

[emo_cool][emo_cool][emo_cool]


sori, odsad ću vas konzultirati kad koristim egzotična imena u stilske svrhe.

da se vratimo ne temu, da ne bi ispalo da cjepidlačite – znate li kolika je cijena javnog prijevoza tamo, ako ste bili?

u pravu ste da je sovjetski sustav javnog prijevoza puno bolji od našeg, čak i od mnogog zapadnog, moj bed da sam zaboravio da uzbekistan tamo pripada. tamo gdje sam ja bio, od ex-sovjetskih sustava, cijena karte za zonu veličine pola zagreba bila bi 2-3 kune.

ispast će da se ponavljam – shvatite to kao stilsku repeticiju – kad ću opet reći: naši boljševici znaju samo guliti, neće prihvatiti odgovornost za loš rad, nesposobnost i nečasno dijeljenje povlastica, koje rezultira ogromnim cijenama i nikakvom uslugom, nego uporno sve prebacuju na građane. i građani to zaslužuju, kad ih trpe.

Cijena karte za metro u Tashkentu je oko 2 kune.

sori, odsad ću vas konzultirati kad koristim egzotična imena u stilske svrhe.

da se vratimo ne temu, da ne bi ispalo da cjepidlačite – znate li kolika je cijena javnog prijevoza tamo, ako ste bili?

u pravu ste da je sovjetski sustav javnog prijevoza puno bolji od našeg, čak i od mnogog zapadnog, moj bed da sam zaboravio da uzbekistan tamo pripada. tamo gdje sam ja bio, od ex-sovjetskih sustava, cijena karte za zonu veličine pola zagreba bila bi 2-3 kune.

ispast će da se ponavljam – shvatite to kao stilsku repeticiju – kad ću opet reći: naši boljševici znaju samo guliti, neće prihvatiti odgovornost za loš rad, nesposobnost i nečasno dijeljenje povlastica, koje rezultira ogromnim cijenama i nikakvom uslugom, nego uporno sve prebacuju na građane. i građani to zaslužuju, kad ih trpe.


vama očito ni na kraj pameti nije da je ključni problem u tome što je karta osjetno skuplja nego u beču, a usluga na razini uzbekistana.

Opet ti o zemljama u kojima nikada nisi bio. Uzbekistan ima puno bolji javni prijevoz nego Zagreb. Tashkent ima metro.

New Report

Close