Nakon hotela slijedi posao s Mercedesom

Autor: Suzana Varošanec , 26. lipanj 2017. u 14:06
U Stojanovićevoj turističkoj diviziji glavna promjena je netom dovršena investicija od 180 milijuna kuna u luksuzni hotel Olympia Sky/Duško Jaramaz/PIXSELL

Jolly Autoline ostvaruje značajan porast prihoda – sa 120 milijuna kuna u 2015. na 180 milijuna u 2016.

Dalmatinski poduzetnik Josip Stojanović Jolly, čija grupacija zapošljava oko 500 radnika, na valu ekspanzije poslovanja, nakon recentnog završetka velike turističke investicije u Vodicama u širenje kapaciteta i unaprjeđenje usluge hotela Olympia, u fazi je zanimljivog okretanja k Zagrebu.  

Posrijedi je čini se velik iskorak jer je hrvatska metropola do sada u cijelosti bila izvan njegovog poslovnog fokusa. Platforma za zagrebačko poslovanje osigurana je akvizicijom nekretnine veličine tri tisuće četvornih metara, koju okružuje još i raspoloživih 11 tisuća m? okolnog zemljišta na Slavonskoj aveniji, gdje bi tijekom godine prema planu proradio novi servisni centar za vozila brenda Mercedes.  

U Stojanovićevoj turističkoj diviziji glavna promjena dolazi kroz uzlet za koji su zaslužna upravo realizirana ulaganja u vrijednosti oko 180 milijuna kuna; naime u cijelosti je zgotovljen projekt koji je uključivao i dogradnju vodičkog hotela Olympia. Izgrađeni luksuzni hotel Olympia Sky – kategorija odgovara standardu 5*, odnosno poslovanje u rangu 4 plus*, s naglaskom na proširenim kapacitetima kongresnog turizma radi zadovoljavanja rastućih potreba u toj tržišnoj niši, prema preliminarnim procjenama rezultirat će s udvostručenjem prihoda. Očekuje se da će promet porasti s 45 na 90 milijuna kuna već u ovoj godini. Od prošlog petka hotel je u posjedu uporabne dozvole, službeno je započeo s radom proteklog vikenda – svečanost otvaranja uz brojne uzvanike prema planu bit će upriličena 7. srpnja, no kako stoje stvari Stojanović ima poseban poslovni razlog koji objašnjava zašto će tijekom ljetnih vrućina sve češće službeno posjećivati Zagreb.

Razlog za to prema našem sugovorniku leži u sljedećem projektu za koji je iznos potrebnih ulaganja zasad još u sferi poslovne tajne. Za realizaciju je zadužena pod zadnje u tom pogledu vrlo aktivna Stojanovićeva tvrtka Jolly Autoline. Obavljene su, doznajemo, sve faze koje prethode aktualnoj građevinskoj, a ona bi trebala omogućiti širenje Autolinea na zagrebačko tržište. Zbog rastućeg broja  kupaca, među ostalim oni su uvelike na sjeveru Hrvatske, tj. u zoni od Karlovca i Zagreba do Varaždina i Čakovca, Stojanović kani tijekom ove godine 'upogoniti' otvaranje zagrebačkog servisnog centra. U ovom širenju i za potrebe ulaska na zagrebačko tržište poslužit će od Sberbanke kupljena hipoteka na nekretnini propalog prodajno-servisnog salona koji je do stečaja vodila tvrtka Hyundai auto Zagreb. Inače je ranije bila u slovenskom vlasništvu, a kao tvrtka je još od 2003. poslovala na Slavonskoj aveniji.

No, sada zahvaljujući navedenoj akviziciji na istoj će lokaciji dobro poznatoj potrošačima proraditi Jollyjev servisni centar, također u elitnoj niši koja opslužuje Mercedesova vozila slijedom nastojanja da se kupcima ponudi kompletna usluga. Stoga i akvizicija naročito privlači pozornost, pa i  u kontekstu činjenice da Jolly Autoline ostvaruje rapidni porast prihoda, primjerice u 2016. rast je iznosio 50 posto, što je 'skok' sa 120 milijuna kuna u 2015. na 180 milijuna kuna u 2016.

"Takav rast je posljedica pozitivnih tržišnih kretanja što je pod zadnje sve izraženije, pa nam je 2016. donijela 50 postotno povećanje prodaje novih i rabljenih automobila", pohvalio se Stojanović napominjući da je s tim rezultatom obuhvaćena prodaja 320 novih osobnih automobila Mercedesa i Smarta,  isto i stotinu dostavnih vozila te 225 onih rabljenih. Također prema njemu posrijedi je atipičan trend koji se kod Autolinea izražava kroz podatak o dvostruko većoj zastupljenosti prodaje novih vozila u odnosu na prodaju onih rabljenih. To, pak, stubokom odudara od hrvatske specifičnosti po kojoj se inače četiri puta više trži s rabljenim vozilima nego s novima.

S tim u vezi Stojanović kaže da je u njihove 'obrnuto proporcionalne pokazatelje naspram onih s tržišta, ugrađeno 'forsiranje' prodaje novih vozila, s ciljem da se domaće staro tržište s prosjekom starosti vozila od 13 godina unaprijedi s novim vozilima u skladu s razvojem novih tehnologija, sve radi veće sigurnosti u prometu i smanjenja broja nezgoda'. Konkretne aktivnosti s poslovnim temeljem u uhodanoj suradnji s njemačkim automobilskim proizvođačem Daimlerom trenutno još čekaju da njihov arhitektonski ured odredi ciljeve kako nekretnina mora izgledati da bi se uklopila u standarde Mercedesa. O zahtjevima izvedbe i prilagodbe standardima Mercedesa ovisit će u konačnici i iznos potrebnih ulaganja. Stoga je iznos investicije zasad nepoznanica i ovisit će o standardima Mercedesa. Inače, u servisnoj zoni odgovornosti Jolly Autolinea nalazi se područje od Gospića do Dubrovnika, a tržišni udjel tvrtke danas iznosi oko 35 posto za Mercedesov brend.

Komentirajte prvi

New Report

Close