Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju otvorile su se nove mogućnosti na tržištu rada u pomorstvu, što će povećati broj hrvatskih građana na velikim turističkim brodovima.
Može se očekivati i pojačan interes hrvatskih radnika za rad na brodu, zbog veće sigurnosti i prava radnika temeljem konvencije Maritime Labour, koja je u punom opsegu na snazi od 20. kolovoza ove godine, a Hrvatska je jedna od potpisnica. Posrednici u zapošljavanju hrvatskih radnika u kruzing industriji poručuju pritom da se hrvatski građani ne moraju brinuti o potražnji jer su već godinama u svjetskim kompanijama na glasu kao dobri radnici u uslužnim djelatnostima. O tome govori i podatak da svjetskim morima za kompanije poput Carnivala trenutačno plovi oko 100 hrvatskih top-menadžera te dvjestotinjak srednjih menadžera koji su na brod došli kao najniže rangirani radnici i napredovali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mogli ste napisati da zarađuju i preko 10000$ ako rade kao ‘kapetani ladje’, ali koliko je takvih. Poznajem osobu koja je 6 godina bila na kruzerima i prosječno je zarađivala cca 2000$. Neloša plaća za nekog iz hr bez škole ali i ništa posebno, jer radi se praktično 24/7. Uglavnom je to posao za mlade željne putovanja po svijetu ali bez iluzija o velikim novcima koje će donijeti doma.
Uključite se u raspravu