Na Britanskom trgu jučer je predstavljen novi projekt #PLAC kojim se žele pružiti novi distribucijski kanali malim OPG-ovima te ponuditi zagrepčanima novo mjesto za druženje. Projekt koji zajednički organiziraju 24 sata, Zdrava krava, Hrvatski klaster konkurentnostikulturnih i kreativih industrija uz partnerstvo Zagrebačke pivovare, Pragma komunikacija i Tržnica Zagreb nastao je idejom o revitalizaciji gradskih tržnica kao društvene platforme koja nudi domaću ponudu.
Zdravu hranu i domaće proizvode ponudilo je 15 zagrebačkih OPG-ova. U ponudi je bilo od čvaraka i pršuta do egzotičnog bilja i prirodne kozmetike, a cijelo događanje uljepšali su i radovi 19 studenata koji su izložili svoje umjetnine.
Primarna djelatnost OPG-a Horsa je uzgoj batata i stevije, a u to su se upustili prije pet godina. Ana Horsa, vlasnica OPG-a objašnjava kako su u skladu s potrebama tržišta uskoro su počeli uzgajati i razne sorte graha, egzotične i domaće kao i drugo egotično bilje poput Peruanske jagode. Danas obrađuju gotovo dva hektara zemlje, a proizvode od stevije koje sami prerađuju plasiraju po sajmovima i u ponudi trgovina zdrave prehrane.
˝Sam spoj hrane i umjetnosti nimalo mi nije neobičan jer je hrana odličan medij za izražavanje kreativnosti. Pozdravljam ovu ideju i želim nam još puno ovakvih događanja i još više zadovoljnih kupaca˝, istaknula je Ana Kovačić, predstavnica OPG-ova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu