Lidlov projekt: Voditelje trgovina nagrađuju većom plaćom i automobilima

Autor: Božica Babić , 27. siječanj 2015. u 22:00
Voditeljica projekata ljudskih resursa u Lidlu, Milena Milardović

Pri zapošljavanju je diploma samo jedan od kriterija. Veliku važnost pridajemo iskustvu i motiviranosti.

Lidl je izazvao pozornost javnosti projektom kojim će sve voditelje trgovina (ima ih 86, a čak 80 posto su žene) nagraditi značajnim povećanjem plaće i darivati osobnim vozilom koje će moći koristiti i u privatne svrhe. O toj novoj poslovnoj inicijativi govori voditeljica projekata ljudskih resursa u Lidlu Milena Milardović. 

Na što je fokusiran projekt?
Provodi se na međunarodnoj razini i obuhvatit će više od 10.000 voditelja trgovina na svim tržištima na kojima Lidl posluje. Pokrenut je 2013. u Njemačkoj. U Hrvatskoj smo u ožujku 2014. počeli s pripremama, ali smo zajedno s drugim državama od početka dio tog projekta. Fokus je na edukaciji, za koju smo angažirali i vanjske tvrtke, a namijenjena je za svih 86 voditelja trgovina. Proći će sveobuhvatan program stručnog i osobnog usavršavanja. Naglasak je na individualnom pristupu svakom zaposleniku, a to, koliko znam, u Hrvatskoj još nitko nije realizirao. Želimo ih osnažiti za sve veće izazove u maloprodaji koji očekuju naše voditelje trgovina. 

Što će biti s voditeljima koji ne prođu testiranje?
Postoje dva ishoda. Oni koji će biti prepoznati kao visok potencijal, neposredno nakon dana procjene, moći će preuzeti nove odgovornosti. Oni koji će biti prepoznati kao srednji potencijal također dobivaju razvojni plan te nakon godinu dana opet mogu pristupiti procjeni na kojoj se ponovno utvrđuje stanje njihovih kompetencija. Ako i taj put budu prepoznati kao srednji potencijal, naš zadatak je da ih toliko razvijamo dok ne budu spremni preuzeti novu ulogu i odgovarajuće odgovornosti. Naš je cilj u konačnici da svaki voditelj trgovine, prije ili poslije, bude prepoznat kao visoki potencijal koji je sposoban nositi se s novim zahtjevima. Želja nam je i da s ovim projektom naši voditelji još kvalitetnije usklade svoje slobodno vrijeme s poslovnim obvezama.

Je li točno da kod primanja novih zaposlenika Lidlu diploma nije najvažnija?
Diploma je jedan od kriterija, ali ne i najvažniji. Svatko tko ima diplomu uložio je velik trud i to se treba poštovati. No, uz diplomu, veliku važnost pridajemo iskustvu, motiviranosti i energičnosti svake pojedine osobe za posao za koji se natječe. Kupac nam je na prvome mjestu te tražimo osobe koje imaju i poduzetničke osobine, ali i socijalnu dimenziju, što će onda i njima olakšati poziciju rukovoditelja.

Ističete mogućnost brzog napredovanja pojedinaca koji se iskažu u stručnim vještinama.
Uspješna smo tvrtka upravo zbog toga što toliko ulažemo u razvoj zaposlenika. Kod nas zaposlenik može biti siguran u to da ćemo se, ako je vrijedan i motiviran, potruditi razvijati ga, nagraditi ili unaprijediti. Nije u Lidlu neobično da netko u kratkom roku napreduje do voditelja trgovine ili regionalnog voditelja, pa i više. Svake četiri godine provodimo i istraživanja o zadovoljstvu zaposlenika uz angažiranje neovisnih konzultanata.  

Voditelje koji uspješno savladaju vještine iz projekta Razvoj potencijala navodno čekaju veliki bonusi.
Svi će dobiti značajno povećanje plaće. Usto, na raspolaganju će im biti službeno vozilo koje mogu koristiti i u privatne svrhe. Vjerujemo da zaposlenike, uz bolju plaću i službeni automobil, snažnije i dugoročno motivira odgovoran zadatak koji će uspješno obavljati te osjećaj da kao pojedinac pridonosi uspjehu tvrtke. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Da i da žene nemilosrdnije gaze!

Priča se da za te voditelje trgovina biraju beskrupulozne, toksične ljude koji su spremni gaziti druge bez želje za pomilovanjem..
Inače živio Lidl!

New Report

Close