Mali hoteli ulaze u eno-gastro klaster

Autor: Eleonora Dukovac , 09. listopad 2007. u 06:30

Projektom su obuhvaćeni lokalni proizvođači autentičnih i vrhunskih proizvoda

Nacionalna Udruga obiteljskih i malih hotela provodi projekt “Eno-gastro klaster OMH” radi podizanja kvalitete eno-gastro ponude svojih članica, pa tako i njihove konkurentnosti na svjetskom turističkom tržištu. S naglaskom na autentičnost hrvatskih regija, projektom afirmiraju eno-gastro ponudu temeljenu na autentičnim jelima od prirodnih namirnica. Ujedno rade na povezivanju obiteljskih i malih hotela s lokalnim proizvođačima kvalitetnih namirnica i vina. Posebno kad je riječ o namirnicama s certifikatom kvalitete jer prirodno i ekološki proizvedene bitno podižu vrijednost jela i samog restorana. Tako se u sklopu projekta izrađuje i potportal udruge OMH “Burza autentičnih proizvoda”, za koji se do konca listopada prikupljaju ponude proizvođača, a predstavljat će promocijski kanal koji će proizvođačima pomoći u plasmanu i na druga tržišta zainteresirana za vrhunske proizvode. U projektu sudjeluje 70 hotela Udruge, kojima su već u izradi autentični jelovnici svakog hotela, a predstoji i edukacija sommeliera. Jedna od faza projekta je edukacija u pripremi i serviranju jela i njihovom povezivanju s lokalnim vinima, pa su organizirali sommelierske radionice koje će se tijekom listopada i studenog održavati u Tisnom, Brodskom Stupniku, Lovranu i Puli. “Većina obiteljskih hotelijera članova Udruge izrasla je iz restoratera s dugogodišnjom ugostiteljskom tradicijom i nalaze se na cijelom području Hrvatske koja ima bogatstvo i raznolikost autentičnih lokalnih kuhinja i jela. Posebnosti se ogledaju u pripremi jela i specifičnim namirnicama koje su različite od otoka do otoka, pa čak i od mjesta do mjesta. Cilj nam je tako sačuvati gastronomsku tradiciju, unaprijediti je i marketinški uobiličiti i ponuditi gostu na najvišoj ugostiteljskoj razini. Za to je potrebno, osim edukacije 70 članova Udruge, uključivanje i što većeg broja lokalnih proizvođača u klaster”, kaže Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela. U konačnici će restorani dobivati brend “Gastro autentik OMH”, i to na osnovi izbora autentičnih jela, količine autentičnih namirnica, izbora hrvatskih vrhunskih i kvalitetnih vina, ambijenta, interijera i osposobljenosti osoblja. Kao dio ovoga brenda, hotelijeri će biti uvršteni na međunarodne i hrvatske gastronomske karte.

Komentirajte prvi

New Report

Close