Lidl izazvao konkurenciju: Naše su cijene svugdje u Hrvatskoj iste

Autor: Marta Duić, Poslovni.hr , 27. srpanj 2015. u 11:47
Foto: Marijan Murat/dpa/DPA/PIXSELL

Trgovački lanac Lidl izazvao je pozornost novom kampanjom o svojoj cjenovnoj politici, koja se razlikuje od one koju ima konkurencija.

Nakon što je danima trajala kampanja na društvenim mrežama u kojoj se trgovački lanac Lidl hvalio da ima iste cijene na području cijele Hrvatske, u današnjim dnevnim novinama objavljen je oglas preko cijele stranice koji ponavlja poruku te on-line kampanje. 

"Jeste li znali da su cijene svih proizvoda u 86 Lidlovih trgovina uvijek iste? Lidl posluje poštujući načelo da za cijelu Hrvatsku vrijedi jedna cijena. To znači da u svim našim trgovinama u Hrvatskoj kupci mogu kupovati iste artikle po istim cijenama. Bez obzira na to jeste li kod kuće, na putovanju ili na godišnjem odmoru, vama najbliži Lidl ima iste cijene kao i svaka druga Lidl trgovina na području cijele Hrvatske!

P.S. Vrijedi i na otocima!“, poručuje se u Lidlovom oglasu iz kojeg su poznavatelji prilika u trgovačkoj branši prepoznali jasnu usporedbu s glavnim i najjačim takmacem  – Konzumom.

Naime, poznato je da trgovci, među kojma je i Konzum, nemaju iste cijene u svim svojim dućanima. O cjenovnoj politici Konzuma prošlog tjedna na poticaj novinara u Puli je govorio predsjednik uprave Konzuma Darko Knez.

 

 

Knez je komentirao razliku cijena u Konzum prodavaonicama na moru i onima na kopnu.

"Mi zavisno od formata i lokacije prilagođavamo cijene. Nije isto šleperom dovesti robu do Vukovarske u Zagrebu ili do Šolte. Dramatične su razlike u troškovima, ali se trudimo da te cijene i dalje budu pristupačne našim kupcima", rekao je tom prilikom Knez. Istaknuo je i kako u prosječnom, dobrom mjesecu Konzum ostvaruje 900 milijuna kuna prometa u maloprodaji, dok se taj broj tijekom srpnja i kolovoza penje na 1,2 milijarde kuna. Konzumove 'sezonske' prodavaonice kojih ima 140 bilježe dupli rast, a primjerice na otoku Rabu u Loparu prodavaonica ima omjer 1:15, dok je pad na kontinentu sezonskim mjesecima jedva primjetan i bilježi svega 5 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close