Unutar timski konflikti i sukobi troše vaše vrijeme i uvelike utječu na produktivnost vašeg odjela. Kako voditelji mogu potaknuti suradnju unutar svog tima? Što svaki voditelj mora znati o upravljanju zaposlenicima?
Zaposlenici su nerijetko tvrdoglavi, rade o svom, nisu timski igrači, ignoriraju upute vas kao voditelja, stalno se žale i troše vaše vrijeme. Kako uspješno voditi svoj tim?
već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Zaštitite profit svoje tvrtke od konflikata u timu.
Zaposlenici su nerijetko tvrdoglavi, rade o svom, nisu timski igrači, ignoriraju upute vas kao voditelja, stalno se žale i troše vaše vrijeme. Kako uspješno voditi svoj tim?
Zaštitite profit svoje tvrtke od konflikata u timu.
Konflikti mogu:
negativno utjecati na poslovni rezultat,
narušiti dobre odnose unutar tima,
smanjiti motivaciju članova unutar tima,
onemogućiti ostvarivanje ciljeva tima.
Konflikte ne možemo spriječiti, ali moramo naučiti njima upravljati.
Konfliktne situacije, nerazumijevanje i razilaženje u mišljenju između vas i vaših zaposlenika sprječavaju voditelje da se posvete upravljanju odjelom i poduzećem. Voditelji se previše bave mikromenadžerskim poslovima te im nedostaje vremena za strateško planiranje i upravljanje.
Što je potrebno da bi menadžer ovladao vještinama upravljanja zaposlenicima? Prvenstveno je potrebno raditi na upravljačkim vještinama i menadžerskim upravljanjem.
Koje su tehnike rješavanja sukoba s kolegom, u timu, sa šefom?
Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator?
Kako potaknuti unutar timsku suradnju?
Sve su ovo pitanja na koja ćemo dati odgovor18.05.2018. na interaktivnoj radionici koju za vas organizira Poslovni dnevnik.
Izgradite kulturu pozitivnog natjecanja i timske suradnje, kako bi što kvalitetnije ostvarili sinergiju potrebnu za ostvarenje vaših poslovnih ciljeva.
Rezervirajte svoje mjesto po lastminute cijeni od samo 725 kn (redovna cijena je 1.450 kn) broj mjesta je ograničen. Tel: + 385 1 6326 085; e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
strategije rješavanja konflikata korak po korak
komunikacijske tehnike i alati
davanje i primanje povratne informacije
medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
poticanje suradnje u timu
Predavačica Ivana Zvrko je dugogodišnji suradnik i predavač na seminarima Poslovnog dnevnika. Njeni seminari su uvijek ocijenjeni s izvrsnim ocjenama svih polaznika. Posebice se ističu seminari za managere, voditelje i leadere kojima je potrebno stručno savjetovanje pri rukovođenju zaposlenicima, organizaciji posla voditelja, motiviranju zaposlenika i unaprjeđenje radnog učinka.
Broj polaznika je ograničen, rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.
Provjerite zašto je preko 10.000 polaznika sudjelovalo na našim edukacijama.
Kontaktirajte nas s povjerenjem! Organizator seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu