Bipa kao jedan od europskih lidera u sektoru robe široke potrošnje (FMCG) dobre poslovne rezultate ostvaruje i u Hrvatskoj. U prilog tome ide i činjenica da je taj austrijski lanac drogerija ove godine kod nas otvorio ukupno 10 trgovina te među njima i 100. Bipinu poslovnicu u Hrvatskoj. K tome je zaposleno i više od 50 novih djelatnika, za Poslovni je dnevnik otkrio izvršni direktor Bipe za Hrvatsku Markus Geyer, uz još nekoliko detalja o poslovnim planovima kompanije koja uz Muller i dm čini okosnicu hrvatskog drogerijskog tržišta.
Vaša 100. trgovina, otvorena nedavno u Zagrebu, ponešto se svojim konceptom razlikuje od ostatka tržišta u ovom segmentu. Što ste željeli poručiti tim iskorakom? Radi li se možda o diktiranju novih trendova?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu