Hrvatski turizam žrtva ADAC-ove afere

Autor: Poslovni dnevnik , 23. veljača 2014. u 22:00
Foto: G. Jelavić/PIXSELL

Očekuje se da će se stišavanjem afere obnoviti i suradnja ADAC-a i Hrvatske.

Iako nema nikakve veze s ADAC-ovim lažiranjem rezultata autotestova u Njemčakoj, zbog te afere bi posljedice mogao osjetiti i hrvatski turizam.

Naime, njemački autoklub ADAC je, prema prethodnom dogovoru, trebao posebnim prilogom svojeg magazina za putovanja predstaviti Hrvatsku, a povodom sajma slobodnog vremena i putovanja FREE koji je prošle srijede otvoren u Münchenu. Naime, kako piše Slobodna Dalmacija, kada je prošle godine dogovoreno partnerstvo Hrvatske i sajma FREE, odlučeno je i kako će ADAC, koji ima čak 19 milijuna članova, pratiti predstavljanje naše zemlje. Prije afere to je bila nemjerljiva promocija jer se, primjerice, 2,5 centimetra oglasa u ADAC-ovim publikacijama plaćalo 6000 eura. Očekuje se da će se stišavanjem afere obnoviti i suradnja ADAC-a i Hrvatske.

Komentirajte prvi

New Report

Close