‘HDZ je sredstvo koje će iskorijeniti nezaposlenost’

Autor: Lidija Kiseljak/VL , 23. travanj 2014. u 22:00
Tomislav Karamarko, predsjednik HDZ-a/Dalibor Urukalović/PIXSELL

Ako projekt nizinske pruge ili kanal Dunav-Sava ne budu strateški projekti, napravit ćemo alternativni sedmogodišnji plan, najavio je Domagoj Milošević.

Oko 800 sudionika okupilo se je na HDZ-ovoj konferenciji "Investicijski potencijali Hrvatske", s koje su poslane poruke o potrebnim reformama, gospodarskom rastu i većoj zaposlenosti te u konačnici boljoj klimi za ulagače.

HDZ je uvjeren da može izvesti zemlju iz gotovo šestogodišnje krize te da potrebno smanjivanje deficita u tome nije nikakva prepreka. "Stvorit ćemo potrebne regulatorne okvire za razvoj socijalno-tržišnog gospodarstva, omogućiti poduzetničku slobodu i privatnu inicijativu, ali i štititi ugrožene i siromašne. HDZ je sredstvo koje će iskorijeniti siromaštvo, nezaposlenost i pad", poručio je predsjednik stranke Tomislav Karamarko. Da su rast i zapošljavanje mogući i u trenutačnoj situaciji, kada smo prisiljeni smanjivati deficit, i to uz dobre reforme, smatra Martina Dalić, jer to pokazuju i iskustva drugih zemalja.

"S trenutačnom situacijom, ako se nastavi, mogli bismo uskoro imati scenarij bankrota", rekla je Dalić. Domagoj Ivan Milošević iznio je nekoliko strateških projekata, među kojima su razvoj luke Rijeka, te luka u Zadru i Vukovaru, nizinska pruga od Rijeke do Zagreba, kanal Dunav – Sava, navodnjavanja Slavonije… "Neki od tih projekata trebali bi biti uvršteni u strateški plan aktualne Vlade, a ako ne budu, poput projekta nizinske pruge ili kanala Dunav-Sava, spremni smo napraviti alternativni sedmogodišnji plan koji bi nam olakšao promjenu postojećeg plana nakon izbora", rekao je Milošević.

Spomenuo je kako je sadašnji koncesionar novog kontejnerskog terminala u Rijeci već iskazivao interes za širenje investicije u luku, koja je potrebna zbog trgovačke povezanosti, a s obzirom na to da nas trenutačno 70 posto robe zaobilazi. Zato je potrebno imati i dalje od luke cestovnu i željezničku vezu, pa je nizinska pruga važna. Gradila bi se s dva kolosijeka, cijena je 4,6 milijardi eura, no za željeznice, poručio je, možemo računati na 85 posto bespovratnih sredstava. 

Komentari (18)
Pogledajte sve

moje mišljenje, što se HDZa tiće, je slijedeće:

” kad kupleraj slabo radi, ne mijenjaju se kreveti nego kadrovi” a da ne bi došlo do neželjenih kadrovskih iznenađenja, instalirana je nova Madamm iz redova policije, policije koju karakterirzira da su vjerni i nemilosrdni čuvari sustava bez obzira kakav taj sustav bio.

dakle HDZ nije niti je mogao provesti lustraciju u svojim redovima kako bi se riješili kadrova koji su ustanovili klijentelistički sustav isisavanja i proveli višestruke, po Hr zajednicu negativne promjene, nego upravo suprotno, tvorci HDZ klijentelističjog sustava isisavanja su taktičkim uzmakom i strogom policijskom kontrolom stranke što izbačajem, marginaliziranjem i što dislociranjem u EU, Nato i sl. institucije, maknuli potencijalne kadrove sklone moderniziranju i pozitivnim demokratskim promjenama te time još bolje i više učvrstili svoje pozicije uzdrmane Sanaderovom samovoljom i kasnije Jadrankinom politička odlukom da se ne miješa u poslove DORHa prvenstveno radi procesuiranja Sanadera i družine što je zatim rezultiralo pokretanjem postupaka protiv osumnjičenih za kaznena dijela bez obzira iz koje parije dolaze i koje funkcije obnašaju što upravo imamo priliku svjedočiti po medijima a što mnogim a prvanstveno HDZovim strukturama nikako ne ide u prilog.

slijedom navedenog, moj dojam je da se HDZ nikako nije pozitvno promjenio nego upravo suprotno, još na lošije, jer strukture koje imaju dominantan položaj u toj partiji, po psihološkoj prirodi svoje kvlifikacije, određuje policijska unforma i represivne ovlasi koju ista sa sobom nosi stoga najbolje od svega što mogu i znaju napraviri je ništa drugo nego, u najblažem obliku,…građanima napisati kaznu!

da ne bi ispalo da samo kritiziram, možda je riješenje da iako nam je predsjednik “nit miriši-nit smrdi” ako već moramo živjeti u “demokratskoj” diktaturi , da je za Hrvatsku i njene građane možda najbolje radikalno riješenje u kojem će predsjednik, kao stečajni upravitelj sa 50+% mandatom građana, shodno Ustavnim ovlastima, proglasiti izvanredno stanje, raspustiti vladu i parlament, postaviti tehničku vladu koja će u zadanom roku morati restrukturirati, profesionalizirati te sa Hr potrebama i mogučnostima uskladiti i uspostaviti malu modernu i učinkovitu javnu i državnu upravu koja je temeljni generator svih Hr ekonomskih i financijskih i svih ostalig problema u kojma se nalazimo te na kraju, donošenjem izbornog zakona kojim će svaki građanin preferencijalno birati svoga zastupnika u parlament i koga će pozvati na odgovornost ako radi suprotno interesima građana koji su ga birali.

toliko…

može mi netko objasniti zbog čega su hrvatske bu.dale(bez obzira na stranku) zadužili nas doživotno za autoceste, kad se sad hvale da su 80 % za tu cestu mogli dobiti bespovratno od EU fondova.

Da li je to strategija? Uzmi kredit što lošiji, tam di možeš dobiti povoljno, plus onda te autoceste daš (pokloniš ) u koncesiju?

Da sad počinje gradnja AC kak bi to bilo hercig.

Ili to nije isplativo?


glavni strateg dr med.Domagoj je mozak operacije Cargo Dugo selo pa mu je samo nizinska pruga na pameti.

U situaciji kada je postojeća željeznička pruga Zagreb – Rijeka iskorištena svega 35 posto, a usporedna autocesta je na godišnjoj razini ispunjenja kapaciteta od jedva 50 posto, da li nam treba izgradnja nove prometne infrastrukture ili je daleko bolje i isplativije pokrenuti programe boljeg iskorištenja postojećih prometnih infrastrukturnih kapaciteta?

glavni strateg dr med.Domagoj je mozak operacije Cargo Dugo selo pa mu je samo nizinska pruga na pameti.

New Report

Close