Grawe Hrvatska uključuje se u poboljšanje financijske pismenosti mladih

Autor: Poslovni.hr , 15. ožujak 2016. u 11:53
Foto: Grawe Hrvatska

Samo prošle godine u jednom tjednu GRAWE je održao 22 edukativne prezentacije diljem Hrvatske kojima je prisustvovalo gotovo 600 učenika srednjih škola.

Povodom obilježavanja Svjetskog tjedna novca, koji se ove godine održava od 14. do 18. ožujka, osiguravajuće društvo GRAWE Hrvatska d.d. ponovno se aktivno uključilo u aktivnosti kojima će pridonijeti poboljšanju financijske pismenosti u Hrvatskoj, posebice među mlađim generacijama. Te su aktivnosti samo dio strategije koju GRAWE već godinama provodi s ciljem podizanja svijesti o važnosti planiranja budućnosti.

Već nekoliko godina GRAWE Hrvatska d.d. slovi za društvo s najvećim angažmanom u financijskom opismenjivanju javnosti, posebice mladih. Samo prošle godine u jednom tjednu GRAWE je održao 22 edukativne prezentacije diljem Hrvatske kojima je prisustvovalo gotovo 600 učenika srednjih škola.

„Prosječna ocjena financijske pismenosti građana Hrvatske iznosi 11,7 od mogućeg 21 boda, od čega najnižu pismenost imaju mlađi od 19 godina, zbog čega su aktivnosti financijskih institucija za podizanje razine financijske pismenosti u Hrvatskoj postale neophodne, sve dok se predmeti takvog tipa ne uvrste u školske kurikulume. I na nama je odgovornost da učinimo sve što je moguće kako bismo pridonijeli jasnijem razumijevanju pojmova i proizvoda koji omogućuju financijski sigurniju budućnost kroz pravovremeno planiranje, ulaganje i brigu o vlastitim financijskim sredstvima“, rekla je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing GRAWE Hrvatska d.d.

Osim edukativnih prezentacija u sklopu Svjetskog tjedna novca, GRAWE Hrvatska d.d. osmislilo je i izradilo edukativne animirane filmove o osiguranju – njegovim vrstama i prednostima te objašnjenjima kako funkcionira osiguranje. Također, provodi mini edukativne kampanje vezane za obilježavanje pojedinih mjeseci u godini, poput mjeseca borbe protiv raka dojke ili raka prostate radi podizanja svijesti o važnosti preventivnih pregleda. I GRAWE-ov sponzorski projekt PoKRENI također je dio cjelokupne strategije poduzeća kojoj je cilj: educirati, informirati, motivirati i pokrenuti na donošenje ispravnih, pozitivnih odluka danas kako bi naše „sutra“ bilo sigurnije, zdravije, bolje.

Ovogodišnji slogan Money Weeka 2016. je „Take Part, Save Smart!“ (#TakePartSaveSmart).

Komentirajte prvi

New Report

Close