Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

“Građani glasaju protiv” objavili financije i pozvali “U ime obitelji” da to učini

Autor: Poslovni.hr/Hina
17. prosinac 2013. u 13:40
Podijeli članak —
Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Kampanja “Građani glasaju protiv” objavila je danas konačni izvještaj o izvoru sredstava i visini troškova svoje promidžbe za referendum o ustavnoj definiciji braka, održan 1. prosinca ove godine, a po kojemu su prikupili 604 tisuće kuna.

Kampanja "Građani glasaju protiv" objavila je danas konačni izvještaj o izvoru sredstava i visini troškova svoje promidžbe za referendum o ustavnoj definiciji braka, održan 1. prosinca ove godine, a po kojemu su prikupili 604 tisuće kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ujedno su pozvali kampanju "U ime obitelji" da objavi podatke o vlastitim prihodima i rashodima kako bi se izbjeglo dodatno srozavanje dostignutih standarda u transparentnosti financiranja političkih kampanja.

Kampanja "Građani glasaju protiv" objavila je danas konačni izvještaj o izvoru sredstava i visini troškova svoje promidžbe za referendum o ustavnoj definiciji braka, održan 1. prosinca ove godine, a po kojemu su prikupili 604 tisuće kuna.

Ujedno su pozvali kampanju "U ime obitelji" da objavi podatke o vlastitim prihodima i rashodima kako bi se izbjeglo dodatno srozavanje dostignutih standarda u transparentnosti financiranja političkih kampanja.

U skladu s uputama Državnog izbornog povjerenstva i smjernicama Venecijanske komisije, kampanja „Građani glasaju protiv“ objavila je da je za referendumsku promidžbu prikupila 603.964 kuna, od čega su im vlastita sredstva 144.530 kuna, a ostatak su osigurale organizacije civilnoga društva – CESI, Centar za mirovne studije, GONG, Domino, Zagreb Pride te Rode.

Donacije u novcu koje su se kretale od 20 kuna do 20.000 kuna ukupno iznose 132.427 kuna, a donacije u naravi 327.006 kuna. Ukupni troškovi, od kojih se najveći odnose na izdatke vezane uz veliki koncert održan 28. studenoga 2013. na Trgu bana Jelačića u Zagrebu iznose 603.163 kuna.

Svojim donacijama Kampanju su, uz ostale, pomogle brojne javne osobe među kojima su glumica Alma Prica, glasnogovornik Ilija Jandrić, odvjetnica Vesna Alaburić, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić i drugi, a najveću donaciju dao je poduzetnik Emil Tedeschi – 20.000 kuna.

Kampanja "Građani glasaju protiv", koja je okupila 88 organizacija civilnog društva, zahvalila je brojnim glazbenicima i angažiranim pojedincima koji su svojim zalaganjem omogućili organizaciju kampanje.

Autor: Poslovni.hr/Hina
17. prosinac 2013. u 13:40
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close