FOTO: Karlovačko pivo ‘smršavljelo’ s dvije litre na 1,854 litre

Autor: Darko Bičak , 03. kolovoz 2015. u 15:44
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

U Heinekenu Hrvatska pojašnjavaju da je brojka 1854 prigodno povezana s njihovom 160 obljetnicom, a što je bilo popraćeno velikom marketinškom kampanjom.

Na policama trgovina našlo se pakiranje Karlovačkog piva koje na prvi pogled ne odudara od konkurencije u PVC bocama od dvije litre. No, nakon nakon detaljnijeg uvida vidljivo je da Karlovačko više nije u bocama od dvije litre nego od 1,854 litre.

Na ovaj način se već duže prisutan trend u maloprodaji da se za istu cijenu dobije manja količina, pojavio i u pivarskoj industriji.

U Heinekenu Hrvatska pojašnjavaju da je brojka 1854 prigodno povezana s njihovom 160 obljetnicom 2014. godine, a što je bilo popraćeno velikom marketinškom kampanjom.

“Ovu važnu obljetnicu obilježili smo brojnim inovacijama kao što su: vrhunski nizozemski lager Amstel Premium Pilsener, Karlovačko 0,0% Maxx, Karlovačko Laganini Natur Radler, Karlovačko Royal 1854, te PET boca 1,854l čija zapremina sadrži iste znamenke kao i godina osnutka pivovare. Godinu osnutka s ponosom ističemo i na prednjoj etiketi pakiranja Karlovačkog piva”, kažu u Karlovcu. Trenutno je cijena boce od 1,85 litre u trgovinama akcijska, za oko dvije kune niža od standardne cijene konkurencije. U ostale dvije velike hrvatske pivovare, Carlsbergu i Zagrebačkoj pivovari, za sada ne planiraju smanjivati svoja pakiranja piva i ističu da je PVC boca od dvije litre postala svojevrsni standard.

 U Hrvatskoj se val poskupljenja, ne dizanjem cijena artikala, nego smanjenjem količine proizvoda, zaživio prije 4-5 godina. Naravno, ne radi se o hrvatskoj specifičnosti jer je to praksa već desetljećima poznata u SAD-u, a nešto kraće i u Europi. Na taj način proizvođači ostaju konkurentni na tržištu jer naizgled nisu poskupili svoj proizvod, ali zapravo kupac dobiva manju količinu proizvoda, čime on praktički poskupljuje.  U nekim slučajevima se novom pakiranju i smanji cijena, ali ne proporcionalno smanjenju količine. Smanjila su se pakiranja popularnih napolitanki, a ni pakiranja kave nisu ostala jednako velika. Istovremeno čokolade su “smršavljele” s 100 grama na 70 do 80 grama ili veće s 300 na 200-250.

Komentari (5)
Pogledajte sve

nisu se sjetili počastiti sa 2,015 i dodati nekoliko kapi, lakše je odvaditi 1,5dl

do sada uvijek pio karlovačko. od sada više nikada neću.
nije im palo napamet da za kupljenu litru daju 1854 l pive?
poskupjeli na obljetnicu smanjenjem piva za cijenu 2 litre…

zbogom karlovačko!!!

žuja je zakon [emo_palacg]

A cijenu nisu prilagodili smanjenju sadržaja boce?

New Report

Close