Pet godina nakon što je FlixBus krenuo sa svojim inovativnim konceptom kontinentalnog autobusnog prijevoza, koji je dosad bio viđen u zrakoplovstvu, tvrtka kreće i u osvajanje željezničkog prijevoza.
Naime, kako ističu iz ove, bazično Njemačke, tvrtke, krajem ožujka kreće FlixTrain. Prve destinacije koje će povezivati su Hamburg, Düsseldorf i Köln.
Do kraja godine FlixTrainom će se povezati ukupno 28 destinacija diljem Njemačke. Iz hrvatske ispostave FlixBusa CEE, koja je odgovorna za središnju i jugoistočnu Europu, pojašnjavaju da će FlixTrain zasad biti prisutan samo u Njemačkoj.
No, očekuje se njegovo širenje i na ostatak Europe. Zasad još nema konkretnih planova za Hrvatsku jer, iako nam je liberalizirano tržište teretnog, cargo prijevoza, po pitanju putničkog prometa smo zatvoreni najmanje do kraja 2019., a država ima pravo zadržati monopol HŽ putničkog prijevoza sve do 2029. godine.
Koliko liberalizacija i dolazak, uglavnom inozemne, konkurencije može biti "poguban" za tradicionalnog nacionalnog prijevoznika, pokazuju i podaci da je HŽ Cargo u 2016. držao 85 posto cargo prometa na hrvatskim željeznicama, a lani svega 60 posto.
Zasad će FlixBusovi putnici iz Hrvatske jedino moći koristiti kombinaciju autobusnog i željezničkog Flix prijevoza ako putuju u neku njemačku destinaciju pa će dio puta prijeći autobusom, a dio, ako požele, vlakom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu