Dodatnom promidžbom do uspješnije posezone

Autor: Darko Bičak , 19. kolovoz 2019. u 21:59
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL

Kampanja na 14 tržišta.

Hrvatska turistička zajednica krenula je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone koja će se do 31. listopada provoditi na 14 europskih emitivnih tržišta.

Tako će se dodatni napori za privlačenje turista na jesen provoditi u Njemačkoj, Austriji, Poljskoj, Italiji, Velikoj Britaniji, Mađarskoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj, Češkoj, Sloveniji, Slovačkoj i Španjolskoj.

Kako pojašnjavaju u HTZ-u, aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem offline i online komunikacijskih kanala, točnije putem televizije, printa, display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter.

Kako je pojasnio direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, cilj je dodatno ojačati poziciju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, a čemu je posebno doprinijela veća i duža frekvencija aviolinija.

Komentirajte prvi

New Report

Close