Vlada je uvijek razmatrala nekoliko modela vraćanja dugova Hrvatskih autocesta (HAC) i Autoceste Rijeka-Zagreb (ARZ), pri čemu je monetizacija najpovoljnija s obzirom na taj cilj, rekao je Hini dobro upućen izvor, komentirajući današnje napise u dnevnom tisku kako postoji rezervni plan za monetizaciju – privatizacija HAC ONC-a.
Prema medijskim napisima, Vlada ima rezervni plan za monetizaciju autocesta, ako Ustavni sud odobri održavanje referenduma o monetizaciji i ako ona na referendumu propadne. U tom slučaju, piše današnji Jutarnji list, Vlada planira privatizaciju tvrtke za održavanje i naplatu autocesta, HAC-ONC-a kroz model inicijalne ponude dionica (IPO).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sudeći po intervjuima koji su provedeni u Splitu među građanima,
SPLIĆANI imaju najviše interesa i novaca za kupnju obveznica ili dionica za
autocestu…..!
ponuđene su i sada da se njima građani voze, ali se ne voze, nemaju za gorivo i cestarine, a će kupovati dionice, dok OMF ulažu u propale projekte, Milanović i Hajdaš bi da im građani plate autoceste, a da HAC-ONC-ovci i dalje krčme po svome, napišite koliko ih ima, kolike su im plaće i koliko novca nestaje na održavanje
Kaj, ponudit ce komad asfalta kao sto je Poljud prodavao dio travnjaka [emo_smijeh]
Ja kupujem onaj koji je par puta oforban, tu ima najvise suske za iscjediti [emo_plazi]
[emo_vrtimise]
II. JAVNE CESTE
Pravni status javnih cesta
Članak 3.
(1) . Javne ceste su javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske.
(2) Javne ceste se ne mogu otuđiti iz vlasništva Republike Hrvatske niti se na njima mogu stjecati stvarna prava
dakle, vlada nije vlasnik AC nego građani RH i kako to oni misle građanima prodati ono što je već njihovo???[emo_vrtimise]
nadalje, HAC i ARZ su su drž. tvrtke za PLANIRANJE I UPRAVLJANJE JAVNIM CESTAMA , da bi predmetne tvrtke mogle biti privatizirane potrebno ih je organizirati u D.D a kako su Javne ceste javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske tako se pravo upravljanja autocestom
može ostvariti jedino koncesijom a upravo referemdumskom inicijativom se traži izmjena Zakona o cestama na naćin da se izmjeni zakon u dijelu:
(4) Izgrađene javne ceste su strateški interes Republike Hrvatske i zabranjeno ih je davati u koncesiju za javne usluge.«.
stoga, na koji naćin oni to misle organizirati AC u D.D. ili operatora u D.D. i zatim ih privatiziratzi kada, ako referendum prođe i zabrani se koncesiranje, ceste i tako ne mogu prodati, tj. otuđiti iz vlasništva RH a operater ne može upravljati bez da mu se omogući koncesija???
Kratko, jasno i jedino ispravno![emo_palacg] Potpisujem
Uključite se u raspravu