Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dionice autocesta biti će ponuđene građanima?

Naslovnica Forum Komentari članaka Dionice autocesta biti će ponuđene građanima?

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

evo posla za Varteks, komunisti uvijek isti

a šta ako su autoceste nerentabilne? da li će tu biti dividende? nešto se ne vidim tu…

who dares, wins

A gradjanima dionicarima ce onda bit u interesu da cijena cestarine bude sto veca.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Pa tko jadan bi ovo kupio….?

hahaha, vide da će im referendumom srušiti koncesiju autocesta pa bi sad dionice autocesta uvaljali građanima! e pa neće moći drugovi, kupujte si sami dionice autocesta!

IGH, THNK, JDPL, ULPL, ATPL, INGR, IPKK, MGMA - najveći baloni na ZSE!!!! čuvajte svoje pare!!!!

Milanović mi izgleda kao da bi bio pristojan bauštelac, a kada napusti bauštelu, bio bi onaj pravi

pošteno, treba odrediti da se svatko tko na referendumu glasa protiv svojim potpisom obvezuje investirati u autoceste. inače se taj glas ionako ne može shvatiti ozbiljno i samo je šum u političkom prostoru.

čujte,

ja si bi ipak uzel jedan tunel,
za početak,

a sve zbog svjetla….

http://www.youtube.com/watch?v=0TgrHXa2kE0

[emo_vrtimise]
II. JAVNE CESTE

Pravni status javnih cesta

Članak 3.
(1) . Javne ceste su javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske.
(2) Javne ceste se ne mogu otuđiti iz vlasništva Republike Hrvatske niti se na njima mogu stjecati stvarna prava

dakle, vlada nije vlasnik AC nego građani RH i kako to oni misle građanima prodati ono što je već njihovo???[emo_vrtimise]

nadalje, HAC i ARZ su su drž. tvrtke za PLANIRANJE I UPRAVLJANJE JAVNIM CESTAMA , da bi predmetne tvrtke mogle biti privatizirane potrebno ih je organizirati u D.D a kako su Javne ceste javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske tako se pravo upravljanja autocestom
može ostvariti jedino koncesijom a upravo referemdumskom inicijativom se traži izmjena Zakona o cestama na naćin da se izmjeni zakon u dijelu:
(4) Izgrađene javne ceste su strateški interes Republike Hrvatske i zabranjeno ih je davati u koncesiju za javne usluge.«.

stoga, na koji naćin oni to misle organizirati AC u D.D. ili operatora u D.D. i zatim ih privatiziratzi kada, ako referendum prođe i zabrani se koncesiranje, ceste i tako ne mogu prodati, tj. otuđiti iz vlasništva RH a operater ne može upravljati bez da mu se omogući koncesija???

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA


[emo_vrtimise]
II. JAVNE CESTE

Pravni status javnih cesta

Članak 3.
(1) . Javne ceste su javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske.
(2) Javne ceste se ne mogu otuđiti iz vlasništva Republike Hrvatske niti se na njima mogu stjecati stvarna prava

dakle, vlada nije vlasnik AC nego građani RH i kako to oni misle građanima prodati ono što je već njihovo???[emo_vrtimise]

nadalje, HAC i ARZ su su drž. tvrtke za PLANIRANJE I UPRAVLJANJE JAVNIM CESTAMA , da bi predmetne tvrtke mogle biti privatizirane potrebno ih je organizirati u D.D a kako su Javne ceste javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske tako se pravo upravljanja autocestom
može ostvariti jedino koncesijom a upravo referemdumskom inicijativom se traži izmjena Zakona o cestama na naćin da se izmjeni zakon u dijelu:
(4) Izgrađene javne ceste su strateški interes Republike Hrvatske i zabranjeno ih je davati u koncesiju za javne usluge.«.

stoga, na koji naćin oni to misle organizirati AC u D.D. ili operatora u D.D. i zatim ih privatiziratzi kada, ako referendum prođe i zabrani se koncesiranje, ceste i tako ne mogu prodati, tj. otuđiti iz vlasništva RH a operater ne može upravljati bez da mu se omogući koncesija???

Kratko, jasno i jedino ispravno![emo_palacg] Potpisujem

Kaj, ponudit ce komad asfalta kao sto je Poljud prodavao dio travnjaka [emo_smijeh]
Ja kupujem onaj koji je par puta oforban, tu ima najvise suske za iscjediti [emo_plazi]

free flow information

New Report

Close