Britanci traže odmor izvan EU, ali Hrvatska im i dalje u plusu

Britanskim gostima je pao interes za ljetnim boravkom u Španjolskoj i Portugalu, no za Hrvatsku je povećan za 5 posto/Hrvoje Jelavić/PIXSELL Britanskim gostima je pao interes za ljetnim boravkom u Španjolskoj i Portugalu, no za Hrvatsku je povećan za 5 posto/Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Polovica dosad prodanih aranžmana Thomas Cooka je za ne EU zemlje, pogotovo za Tursku, Tunis i Egipat.

Zbog neizvjesnosti oko Brexita i vrijednosti funte, turisti iz Ujedinjenoga Kraljevstva ove godine traže svoj ljetni odmor u zemljama izvan Europske unije, prije svega u Turskoj i Tunisu, objavio je vodeći britanski organizator putovanja Thomas Cook.

  Polovica njihovih dosad prodanih aranžmana za ljeto odnosi se na zemlje izvan EU, uz rast od 10 posto u odnosu na prošlu godinu, a Turska je po popularnosti došla na drugo mjesto, odmah iza Španjolske. Slijede Grčka, SAD i Cipar, a otkako je Foreign Office (Ministarstvo vanjskih poslova) prošle veljače uklonilo upozorenja za Tunis, porastao je interes Britanaca za tu zemlju.

Da je rastući trend bukinga za Tursku, Tunis i Egipat na britanskom tržištu utjecao na popularnost destinacija poput Španjolske i Portugala, potvrdili su nam i iz Britanskog udruženja putničkih agencija ABTA, što se očituje u blagom padu bukinga za ljetne mjesece za te mediteranske destinacije. Hrvatska, međutim, tom trendu još uvijek odolijeva, otkrivaju u ABTA-i.

HTZ pojačao oglase
"S obzirom na to da je većina klijenata u potrazi za isplativijim aranžmanima, Turska, Tunis i Egipat su među najtraženijim destinacijama zbog svojih kompetitivnih cijena. Turska je jedna od rijetkih destinacija gdje je britanska funta zabilježila značajan rast, zbog pada vrijednosti turske lire. Ipak, unatoč svim izazovima, Hrvatska i dalje bilježi porast bukinga, pet posto za ljetne mjesece i dva posto rasta sveukupno", pojašnjavaju u ABTA-i. U tom udruženju dodaju kako su nakon odluke o odgodi Brexita mnoge njihove članice krenule s intenzivnim marketinškim aktivnostima, s ciljem poticanja Britanaca na buking. 

 

66 posto

rezervacija britanskih turista za ljeto su all inclusive aranžmani

Marketinške aktivnosti i za tržište Ujedinjenog Kraljevstva ojačala je i Hrvatska turistička zajednica.  "Krajem veljače donesena je odluka o dodatnim ulaganjima u marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u 2019. u iznosu od 10 milijuna kuna, i u taj iznos uključena je i posebna kampanja, odnosno oglašavanje u vrlo frekventnom i iznimno prometnom London Undergroundu, podzemnoj željeznici, putem billboarda. 

U tijeku je i kampanja poslovnog turizma na 9 emitivnih tržišta u koje je uključeno i tržište Velike Britanije. Oglašavanje će trajati do kraja svibnja, a od kanala komunikacije uključeni su online, offline i display oglašavanje", pojašnjavaju u HTZ-u.Hrvatska u dosadašnjem dijelu godine bilježi rast turističkog prometa s tržišta UK od pet posto u noćenjima, dok je tijekom travnja i uskrsnih/proljetnih školskih praznika zabilježen rast od 21 posto u dolascima i 27 posto u noćenjima, podaci su eVisitora.

Briga oko troškova
Briga oko troškova povećala je interes britanskih turista za all inclusive odmorom.  "S uključenim troškovima putovanja, smještaja i konzumacije, putnici se osjećaju sigurnije u uvjetima nestabilnosti funte, zbog čega su all inclusive odmori trenutačno najpopularniji, i čine čak 66 posto dosadašnjih ljetnih rezervacija", kažu u Thomas Cooku. 

Nakon geopolitičke stabilizacije, Turska je stoga postala vrlo privlačna, sa svojim all inclusive resortima od pet zvjezdica, kvalitetnom gastro ponudom, za Tursku poznatom, te vrlo konkurentnim cijenama koje britanskim gostima daju vrijednost za novac. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!