Bračko vino s najmanjom etiketom na svijetu najbolje je dizajnirana ambalaža Srednje i Istočne Europe

Autor: Poslovni.hr , 24. listopad 2016. u 11:29
Foto: Press

Rad Brukete&Žinića i Brandoctora za Jako vino osvojio je Golden Drum

U petak 21.listopada u okviru međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum u Ljubljani dodijeljene nagrade za projekte tržišnih komunikacija iz zemalja Srednje i Istočne Europe. Bruketa&Žinić OM osvojili su glavnu nagradu Golden Drum u kategoriji dizajna ambalaže masovnih proizvoda i to za rad Etiketa skromnog čovjeka, nastao u suradnji s Brandoctorom za bračkog proizvođača vina Jako vino i njegov brand Vina Brač.

O stanovnicima otoka Brača postoji predrasuda da su škrti, no zapravo ih je škrta bračka zemlja naučila da se ničim ne razbacuju i budu skromni. Zbog toga je etiketa «Vina Brač 1903» vjerojatno najmanja na svijetu. Bračani vjeruju kako velika vina ne trebaju velike etikete pa odatle i slogan «Vina Brač 1903»: Škrta zemlja, bogat duh. 

Tim iz Brukete&Žinića kontinuirano već godinama dobiva međunarodna priznanja za svoj rad. Upravo za rad s bračkom vinarijom Jako vino, u suradnji s Brandoctorom, nagrađeni su na nekima od vodećih globalnih natjecanja na tom području kao što su Design Week London, D&AD, Art Directors Club New York i European Design Awards, a ugledni časopis Lürzer’s Archive ih je prošle godine svrstao među 200 najboljih dizajnera ambalaže na svijetu. Njihova su rješenja za ambalaže priznata i na natjecanjima Red Dot, Pentawards i Dieline, u najžešćoj globalnoj konkurenciji.

Na natjecanje Golden Drum ove se godine prijavilo 1215 projekata tržišnih komunikacija iz 26 zemalja, a ocjenjivalo ih je 22 članova međunarodnog žirija. Predsjednik žirija u dijelu natjecanja za najbolji projekt (Best Piece), u kojem se natjecala Etiketa skromnog čovjeka, bio je Graham Lang, glavni kreativni direktor agencije Y&R za Afriku, jedan od najnagrađivanijih kreativaca s iskustvom u radu za ugledne oglašivače na svim kontinentima. Prema riječima organizatora, Best Piece dio natjecanja odnosi se na radove čiji koncept, učinkovita uporaba komunikacijskog sredstva i profesionalna izvedba samostalno privlače korisnike i potrošače.

Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum najveći je i najznačajniji događaj komunikacijske industrije koji se održava u Adriatic regiji i već ga 23 godine organizira Slovenska oglaševalska zbornica.

Komentirajte prvi

New Report

Close