Booking.com otvorio dva ureda u Dalmaciji

Autor: Poslovni.hr , 24. svibanj 2016. u 14:32
Foto: Thinkstock

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom smještajnih objekata koji uključuju više od 30 različitih vrsta objekata.

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom smještajnih objekata koji uključuju više od 30 različitih vrsta objekata na današnjoj konferenciji za medije službeno je predstavio novootvorene stalne urede u Splitu i Dubrovniku.

Njihovo je otvorenje rezultat porasta broja partnera Booking.com-a u splitskoj i dubrovačkoj regiji koje uživaju status jednih od najatraktivnijih destinacija u Hrvatskoj, ali i Europi. Ovom prilikom predstavljeni su i zanimljivi podaci koji potvrđuju da i ove godine najveći broj gostiju koji posjećuju Split i Dubrovnik dolazi iz Velike Britanije, a slijede ih gosti iz Australije, Francuske, Njemače, Italije, Španjolske i SAD-a. Kao glavne razloge posjećivanja tih dvaju gradova gosti ističu staru jezgru, bogatu povijest grada, hranu, plaže, razgledavanje i predivne pejzaže.

Goran Pleše, regionalni menadžer Booking.com-a predstavio je novootvoreni ured u Splitu i naglasio: "Uistinu smo bili zadovoljni radom sezonalnih ureda u Splitu i Dubrovniku koji su velikim dijelom zaslužni za uzlaznu putanju koja je vidljiva i u pogledu povećanja broja naših partnera, ali i rastuće potražnje za smještajnim objektima kojih danas na ovom području ima oko 21 000. Sjajan lokalni tim ukomponirao je svoja znanja s onim globalnim i to se pokazalo kao idealna kombinacija te smo donijeli odluku o otvaranju stalnih ureda kako bismo napore nastavili i izvan ljetnih mjeseci što će, vjerujem, dodatno unaprijediti naše poslovanje."

Paralelno s uredom u Splitu, Booking.com je otvorio i stalni ured u Dubrovniku. Osim što će pogodovati partnerima u Hrvatskoj, otvorenje stalnog ureda u Dubrovniku povoljno će utjecati i na poslovanje u susjednoj Crnoj Gori. Broj smještajnih objekata u Crnoj Gori, zajedno s dubrovačkom regijom se popeo na gotovo 8500, što je dostatan pokazatelj da je otvorenje stalnog ureda u Dubrovniku bio nužan pothvat i da će na taj način Booking.com svojim trenutnim i budućim partnerima biti u mogućnosti dati još bolju i kvalitetniju podršku te pomoći korisnicima da pronađu smještaj koji odgovara upravo njima.

Komentari (1)
Pogledajte sve

booking je postao jedna neozbiljna agencija od kad se goste ne trazi čak niti ime i prezime a kamo li ostali podaci.. od 10 zaprimljenih rezervacija 8 ih se otkazuje.. potpuno neozbiljno i ne profesionalno!!

New Report

Close