Biogradska Ilirija ulaže 18 milijuna kuna

Biogradska turistička tvrtka Ilirija za pripremu ove sezone planira uložiti više od 18 milijuna kuna u dizanje kvalitete objekata, ali i nove projekte.

Kako doznajemo u kompaniji, šest milijuna kuna ulaže se u završetak gradnje, opremanje i uređenje “event broda” kapaciteta do 200 osoba. Goran Ražnjević, predsjednik Uprave Ilirije, pojašnjava da je riječ o brodu koji će osim krstarenja i privatnih proslava nuditi usluge održavanja sastanaka, konferencija i skupova, odnosno bit će prilagođen potrebama kongresnog tržišta. U sva tri segmenta poslovanja, nautički, hotelski i kamping turizam, ulaganja za ovu godinu iznose devet milijuna kuna, a najveći dio investicije odnosi se na uređenje i povećanje kongresnih kapaciteta Ilirije, čime će se sveukupan kongresni kapacitet tvrtke popeti do maksimalno 900 osoba. “To je značajan iskorak tvrtke na kongresnom tržištu iznimno važnom za punjenje kapaciteta u pred i posezoni, kao i za povećanje izvanpansionske potrošnje s obzirom na to da kongresni gost prosječno troši znatno više od odmorišnog”, ističe Ražnjević. U kamping sektor investiraju tri milijuna kuna u nabavu, potpuno opremanje i uređenje novih mobilnih kućica za kojima, prema iskustvima biogradske tvrtke, postoji iznimno velika potražnja na zapadnom tržištu. U Iliriji napominju da sva veća ulaganja u tvrtku, čiji se objekti velikim dijelom nalaze na pomorskom dobru, ovise o konačnom rješavanju pitanja korištenja pomorskog dobra, odnosno donošenju novog zakona. Taj je proces započela prethodna vlada, ali novi prijedlog zakona o pomorskom dobru još nije usuglašen.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve