Badel ambiciozno iskoračio na američko tržište

Autor: Božica Babić , 01. srpanj 2016. u 08:32
Foto: Željko Lukunić / Pixsell

Amerikancima predstavili 16 biranih vina, ocjene odlične.

Dva restorana s Manhattana već su dala narudžbe Badelu 1862, odmah nakon što je polovicom lipnja u New Yorku i Miami Beachu u organizaciji United States Sommelier Association Wine School održana promocija 16 vina.

Veliku potporu u tom projektu Badelu je dao član Upravnog odbora tog američkog udruženja Aleksandar Noršić, a vina će distribuirati tvrtka Grand Prix Beverage, koja u SAD-u već plasira Badelova alkoholna pića.  Iskorak su motivirale zlatne i srebrne medalje koje su među 4200 uzoraka na 16. Finger Lakes International Wine Competitionu osvojila vina Ivan Dolac Barrique 2009., Korlat Merlot 2012., Korlat Syrah 2011. i Dingač 50°.

Noršić i Badelov menadžer za izvoz Slaven Sabolić s listom biranih vina upoznali su brojne vinske stručnjake, sommeliere, uvoznike, trgovce te konzultante. Upoznali su ih i s vinima Badela, ali i s Hrvatskom kao vinskom destinacijom. Interes je, otkriva Noršić, bio izniman, što potvrđuje ne samo dvostruko dulja satnica od planirane već i anketa koju je, smatra, Badel izvrsno proveo i dobio dobre pokazatelje. Većina sudionika nije imala većih znanja o vinima iz RH, a njih dvije trećine dalo je najveću moguću ocjenu, potvrdilo interes za narudžbu te iskazalo pripravnost za preporuke u svom okruženju. U 2015. izvoz vina u SAD bio je 60% veći nego 2014., iznosi Sabolić i navodi da očekuju godišnji rast od 20 posto. Graševina je, kaže, bila najveće iznenađenje Amerikancima, i kakvoćom i cijenom. 

Komentirajte prvi

New Report

Close