Hajdaš Dončić: Gotovo nemoguće da jadransko-jonska autocesta ide preko Dubrovnika

Naslovnica Forum Komentari članaka Hajdaš Dončić: Gotovo nemoguće da jadransko-jonska autocesta ide preko Dubrovnika

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

zašto se ideja ceste od trsta do atene gura u prvi plan. ta cesta može biti aktualna za jedno 20-30 godina.sada je bitno izgraditi most preko pelješca i kroz teritorij hrvatske auto cestu do dubrovnika.
očito da su se ovi nesposobni likovi uhvatili ove teme jer tu mogu mlatiti praznu slamu po miloj volji. usput gurati ideju o opravdanosti davanja koncesije na upravljanje auto cestom.

pametnije bi bilo da se pritisne sloveniju da napravi dio od Rupe do Sežane ili postojne, pa naprave bar taj sjeverni spoj na Jadransko-jonsku autocestu da Dalmacija i jadran imaju koristi,, a ne dolje albanija, crna gora, neka oni to ganjaju i guraju

a kako je moguće da je on postao ministar, hm

jel oni to ozbiljno? kakva autocesta, u ovim krajevima šta se izgradilo izgradilo se, držimo fige da i ovo što imamo prebrzo ne prekrije šaš, ako će se kad graditi nove autoceste to će biti kad se na ovim prostorima naseli neka druga civilizacija. pa danas je za svaki kapital isplativije da se investira bilo gdje na 95% globusa nego u ove krajeve.

Peljeski most je “nužan” za povezivanje a sad odjednom preko BiH spojiti Dubrovnikje normalno!?! A zašto se gospođa ne,zauzmu za treći hrvatski entitet pa neće biti problema!Sve rade na štetu Hrvata i ovdje i u BiH,perfidno i podlo

gradnja autoceste do Dubrovnika nema smisla! Naravno da bi svatko volio da do njegovog grada dođe ultra moderna autocesta no treba pogledati primjer Osijeka. Slavonika je već nekoliko godina otvorena, u satu se na nju uključi 20 auta (pitanje dali je nekada i toliko). Dali to ima smisla? Dali ima smisla za Dubrovnik graditi autocestu da isto tako bude osim 3 i pol mjeseca sezone? Brze ceste su izvrsna rješenja, a Pelješki most bi savršeno išao uz brzu cestu tako da ipak treba malo sjesti i razmisliti.
Mislim da kod ljudi postoji zdravi razum, ali kako u našoj državi političari i NOVINARI vode glavnu riječ, naravno da se onda oko toga diže velika buka i iznose svakakve gluposti

a kako je moguće da je on postao ministar, hm

Zagorski mužek je doktorirao kod čuvenog profesora iz vlade Grčića s temom Zagorske vinske ceste.

Iz toga se vidi da je stručan i za druge ceste i uopće za promet.

.

Izdajnici! Opet sa čelnicima republike srpske su dogovorili kako će čim veći dio trase proći kroz njihovo područje. Hrvatskoj je interes da čim veći dio autoceste prođe kroz naše područje jer se tu otkupljuju zemljišta, izgrađuje svoja zemlja, razvijaju se krajevi uz cestu, naplaćuje se cestarina, na bezniskim postajama se toči gorivo i naplaćuje PDV. Ovo je stvarno izdajnička vlast.

Hrvati su neuki i nesposobni.

jedva čekam da se otopi malo leda na antartiku —— pa odoh

DAJ PET !!!

Večernji je to još jučer objavio. Dio komentara ovaj potez vlasti naziva izdajom.

Hrvati su neuki i nesposobni.


Izdajnici! Opet sa čelnicima republike srpske su dogovorili kako će čim veći dio trase proći kroz njihovo područje. Hrvatskoj je interes da čim veći dio autoceste prođe kroz naše područje jer se tu otkupljuju zemljišta, izgrađuje svoja zemlja, razvijaju se krajevi uz cestu, naplaćuje se cestarina, na bezniskim postajama se toči gorivo i naplaćuje PDV. Ovo je stvarno izdajnička vlast.

je da, tak samo se dobro razvili zahvaljujuci ovim izgrađenim autocestama do sada da se iz tog sr.anja necemo izvuci sljedecih 50 godina, ako i tada.

Večernji:

autocesta-bi-se-sad-kada-su-vazne-i-berlinu-i-eu-rijesio-samo-bedak
Hajdaš Dončić nije čuo da će nam autoceste vrijediti puno više kad se dovrši Jadransko-jonski pravac

toliko besmislica o tzv. monetizaciji hrvatskih autocesta

Taj će novac spasiti ovu vladu, jer neće trebati rezati plaće državnim službenicima.
A kako će se deficit onda pokriti 2015.?
Monetizacijom HEP-a, elektrana?
A 2016.?
Što će onda ostati za “monetiziranje”?
Milanović u Berlin vodi Vrdoljaka i Marasa.
A nužno je da povede Hajdaša.
Koji, ne bude li i tamo sjedio na ušima, možda shvati da će hrvatske autoceste ubuduće vrijediti puno više.
I moći će se monetizirati za puno više milijardi eura, ako i u budućnosti bude bedaka koji bi to napravili.
I kladio bih se da će se na natječaj javiti i jaki građevinari, ili financijaši koji stoje iza njih.
Zašto građevinari?
Hajd’, Hajdašu, riješi sad ovaj rebus.

http://www.vecernji.hr/hrvatska/autocesta-bi-se-sad-kada-su-vazne-i-berlinu-i-eu-rijesio-samo-bedak-957063

.

zasto-ce koncesionar zaraditi-na našim autocestama-101 milijardi-kuna

http://www.vecernji.hr/hrvatska/evo-zasto-ce-zaraditi-na-autocestama-101-a-ne-20-milijardi-kuna-960040

koncesionaru autocesta zarada-101-milijarda-kn

http://www.vecernji.hr/hrvatska/koncesionaru-autocesta-zarada-101-milijarda-kn-959405

.

Prodati će na 40 godina autocestu Dalmatinu za svega 15 miliardi (?) koncesionaru koji će na njoj zaraditi 101 miliardu !

Zagorski mužek sa ženinim prezimenom , koji je (tajnim) ugovorom prodao i zgb aerodrom , je doktorirao kod čuvenog profesora iz vlade Grčića s temom Zagorske vinske ceste.

Iz toga se vidi da je stručan i za druge ceste i uopće za promet.

.

New Report

Close