Đurđevačka tvrtka sa 74 trgovine drži primat u podravskom kraju

Autor: Darko Bičak , 17. studeni 2016. u 07:24
Jurica Veselić, predsjednik Nadzornog odbora Sloga podravske trgovine (SPT)/ Damir Špehar/PIXELL

Predsjednik Nadzornog odbora Sloga podravske trgovine (SPT) iz Đurđevca govori o poslovnom uspjehu i širenju tržišta na čitavu Hrvatsku.

Trgovački lanac iz Đurđevca uspješno odolijeva tržišnim izazovima te najavljuju daljnje širenje, a o čemu govori Jurica Veselić, predsjednik Nadzornog odbora. 

Koji je vaš model za uspjeh? Kako ste uspjeli preživjeti i rasti u konkurenciji velikih, uglavnom internacionalnih, trgovačkih lanaca?
U Sloginim prodavaonicama se njeguje osobni pristup kupcu. Kod nas se nerijetko o kupcu zna i više od imena i prezimena, što je u većim lancima nemoguće. U velikom broju manjih sredina u kojima Sloga ima prodavaonice, često je to i jedina prodavaonica, što je velika konkurentska prednost u odnosu na velike lance koji se uglavnom nalaze samo u većim gradovima (obzirom da se i njihovo otvaranje, između ostalog, diktira i brojem stanovnika). Brzina i fleksibilnost te konkurentne cijene su itekako ono čime smo uz bok velikim lancima. Kontinuirani rast i otvaranje novih prodavaonica, kao i fokus na vjerne kupce, formula je našeg uspjeha. Slijedimo trendove u maloprodaji robe široke potrošnje (uvođenje ISO standarda 9001 i programa vjernosti kojeg jedino Sloga ima od maloprodajnih lanaca na ovom području). Kako nam je kupac uvijek na prvom mjestu, nabavljamo pojedine artikala po narudžbi kupca. Također konstantno odrađujemo akcije na svim vrstama artikala i provodimo nagradne igre. Uslužnost naših djelatnica po prodavaonicama je na visokom nivou. Isto tako, fleksibilni smo u pogledu otvaranja novih prodavaonica, točnije osluškujemo mještane-naše potencijalne buduće kupce te otvaramo prodavaonice na novim lokacijama kako bi se još više približili kupcima i u najudaljenijim sredinama. U svim našim prodavaonicama se formiraju cijene na isti način, tako da se kupac u gradu i na selu ne diskriminira po toj osnovi.

 

3,6milijuna

kuna uloženo je u razvoj tvrtke u zadnjih pet godina

Je li je vaš model poslovanja centraliziran i vertikalan ili ste više neka vrsta horizontalne zadruge?
U periodu od 2011. do 2014. Sloga podravska trgovina bila je pridružena članica NTL grupacije. S obzirom na to da se tvrtka s godinama širila te su se iz godine u godinu otvarale nove prodavaonice, a na temelju čega je Sloga dobila na snazi, poslovni planovi su se razvijali u smjeru izlaska iz grupacije i osamostaljenja u pregovorima s nekim od dobavljača. Danas s nekolicinom dobavljača još uvijek radimo na razini grupacije, ali je naš model poslovanja generalno vertikalno orijentiran.

Koliko imate trgovina te da li planirate širenje?
Trenutno Sloga broji 74 prodavaonice koje su klasificirane u četiri kategorije gdje su prodavaonice A kategorije najveće, a one D kategorije najmanje. Pa tako u ovom trenutku imamo 4 prodavaonice A kategorije, 17 prodavaonica B kategorije, 22 prodavaonice C kategorije te 31 prodavaonicu D kategorije. Što se tiče gradova u Koprivničko-križevačkoj županiji, u Đurđevcu je 6 prodavaonica, a u Koprivnici 10.

Koliko ste investirali u razvoju te kakvi su vam planovi za naredno razdoblje?
U prethodnih pet godina uložili smo više od 3,6 milijuna kuna u razvoj. Od većih investicija istaknuo bih implementiranje novog ERP sustava te loyalty programa, obnova voznog parka, modernizacija prodajnih mjesta, te poboljšanje efikasnosti poslovnih procesa. Planovi za naredno razdoblje uključuju implementaciju CRM sustava, daljnju modernizaciju prodajnih mjesta, te širenje prodajne mreže uz povećanje izdataka za marketinške aktivnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close