Borovo: Izlazimo iz krize, čudi nas da se Vukovarci ne javljaju na oglase

Autor: Poslovni.hr , 27. studeni 2012. u 12:52
Ilustracija (PXL)

”Odlučni smo u svom naumu da Borovo kao poslovni sustav zaključno sa 2015. temeljem projektiranih koraka i dinamike izađe iz krize”.

''Odlučni smo u svom naumu da Borovo kao poslovni sustav zaključno sa 2015. temeljem projektiranih koraka i dinamike izađe iz krize'', izjavio je danas Hrvoje Merki, predsjednik Uprave Borovo na konferenciji za medije povodom prvog javnog predstavljanja plana restrukturiranja Borovo Zeokret.

Njegovu izjavu potvrdio je i Stjepan Čuraj, predsjednik Nadzornog odbora Borova, izjavivši da plan restrukturiranja Borova predstavlja uspješnicu, koja će pokazati i dokazati da se znanjem, jasnom vizijom i sinergijom svih uposlenih može postići zacrtano i u nimalo laganim recesijskim vremenima, te da se državnom imovinom može itekako racionalno upravljati. U odnosu na dosadašnje pristupe Borovo Zaokret jasno i dinamično postavlja novu viziju, misiju i ujedno kompanijski slogan, poručuju.

Nova vizija i šest ključnih područja

Misija ''Užitak hodanja u svakoj prilici'', vizija ''Ostvariti dugoročni održivi rast i razvitak kao proizvođač obuće kojeg kupci preferiraju, kojem partneri vjeruju i kojim se zaposlenici ponose.'', i kompanijski slogan ''Ispred koraka!'' predstavljaju duh u kojem nova Uprava Borova posluje, a odražavaju upravo mladost i stručnost novoga tima, priopćeno je iz Borova. Predviđene su, i već se korak po korak provode aktivnosti na šest ključnih područja kao što su normalizacija poslovanja, restrukturiranje ljudskih resursa, informatizacija poslovanja, upravljanje nekretninama, holding pristup upravljanju te proces širenja poslovanja putem novih tvrtki kćeri u regiji.

Kontrolom procesa nabave i racionalizacijom poslovanja postavljeni su temelji za sustavno smanjivanje nepotrebnih troškova, poručuju. Glavne aktivnosti sektora ljudskih resursa usmjerene su na optimizaciju broja djelatnika te ostvarivanju europskih standarda u omjeru proizvodnog i režijskog osoblja. U ovom trenutku na plaće uposlenika otpada čak 43% ukupnih prihoda, dok su standardi u zapadnim zemljama ispod 20%. "Kada je o novim upošljavanjima riječ, začuđuje činjenica da nema dostatnog odziva stanovnika Vukovara na niz u posljednje vrijeme objavljenih natječaja", kažu.

Novi proizvodni program

Svoju posebnu šansu Borovo vidi u tržišnim nišama odnosno obući za potrebe naftne i plinske industrije, farmacije, poljoprivrede, HORECA kanala, kao i cipela i pancirki za security sektor te cjelovitom razvoju zaštitnih kompleta za radnike u svim zimskim i ljetnim uvjetima, pa čak i u pustinjskim uvjetima rada.

Razvoj novih proizvoda ulaganjem u nove moderne strojeve i alate, uz punu implementaciju sustava upravljanja kvalitetom, te potpuni korporativni i proizvodni rebranding, dovest će do veće iskorištenosti instaliranih proizvodnih kapaciteta, između ostalog uvođenjem 2. proizvodne smjene, vjeruje Uprava Borova.

Izvozna ofenziva

Uz regionalni pristup osnivanjem trgovačkih tvrtki u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini namjeravaju se u okviru izvozne ofenzive otvoriti zastupništva u Rusiji, na Bliskom istoku, u južnoj Americi, Kanadi i Kini, dodaju.

Razrješavanje eksternih obveza

Nagomilane obveze u ukupnom iznosu od preko 150 milijuna kuna razriješit će se, kažu, putem zamjene dugova prema državi za neposlovne nekretnine, dok će se dugovanja prema dobavljačima rješiti dezinvestiranjem, te reprogramom bankarskih kredita.

U tijeku korporativni rebranding

U suradnji sa međunarodnom marketinškom agencijom McCann Erickson osmišljen je redizajn postojećeg korporativnog znaka Borova.

Reinterpretacije postojećeg znaka, tipografije i gabarita logotipa, kao i zaštitne boje, promišljene su i izvedene vrlo precizno kako bi se zadržao prepoznatljiv imidž, a istovremeno vizualno izrazio dojam nove vitalnosti i novog uzleta Borova, poručuju iz te tvrtke. Po prvi put novi vizualni znak Borova primjenjen je u kampanji za žensku obuću jesen – zima 2012./2013..

Komentirajte prvi

New Report

Close