“Ultra je Hrvatskoj donijela 300 mil. kuna”

Autor: Saša Paparella , 02. studeni 2017. u 14:30
Joe Bašić, osnivač tvrtke MPG live/Marko Lukunić/PIXSELL

Cilj nam je ući u TOP 3 europska glazbena festivala prema broju posjetitelja, kaže Bašić.

Više od milijun posjetitelja ove je godine posjetilo izdanja festivala elektronske glazbe Ultra Worldwide, od kojih su 23 bila premijerna, a koja su iznjedrila čak 554 sati glazbe kreirane umijećem čak 1028 najtraženijih elektro glazbenika današnjice. Ambiciozne planove organizatori imaju i za ovu godinu, a u toj priči posebno se izdvaja Ultra Europe koji se održava u Hrvatskoj i od 5. do 11. srpnja 2018. odigrat će se u Splitu, te na Braču, Hvaru i Visu.

Joe Bašić, osnivač tvrtke MPG live koja je lani opet preuzela organizaciju ovog festivala i tako osigurala ostanak Ultre u Hrvatskoj, otkriva zavidne brojke o dosadašnja prodaja ulaznica za novo izdanje Ultra Europe.  Ulaznice iz faze TIER 1 rasprodane su u samo tri dana, a faza TEAR 2, koja je započela je 11. listopada, donijela je prodaji skok od 30% u odnosu na prošlu godinu.

Kako komentirate rezultate Ultra Worldwide familije ove godine?
Nakon ovogodišnjih rezultata nedvojbeno je da je Ultra vodeći glazbeni festival na svijetu. Nijedan drugi nije prisutan u toliko različitih zemalja, nema toliki broj posjetitelja koji dolaze na live evente kao ni fanove koji sve što se događa prate putem brojnih medijskih platformi tijekom cijele godine. Ovo je nevjerojatno postignuće i samo još jedna potvrda timu ljudi koji stoje iza svega. Ponosan sam što sam dijelom ove velike obitelji, a vjerujemo da je ovo tek početak i da imamo čvrste temelje za još veći razvoj u budućnosti te bolja i veća festivalska izdanja diljem svijeta. 

Koliki je bio ukupni prihod u Hrvatskoj od festival Ultra Europe?
Za organizaciju petog izdanja festivala Ultra Europe uloženo je više od 60 milijuna kuna, a naše su procjene da je tijekom sedam dana koliko traje, festival potaknuo više od 300 milijuna kuna turističke potrošnje.

Koliko ljudi je bilo uključeno u organizaciju?
Kad smo prije pet godina ušli u organizaciju festivala postavili smo vrlo jasne ciljeve. Među najvažnijim su svakako iskustvo i sigurnost svih naših posjetitelja. Kako bismo im omogućili upravo takav doživljaj bilo je potrebno uključiti više od 2000 ljudi u organizaciju koji se svake godine brinu da je sve na najvišoj razini i u skladu s viskom standardima koje brend poput Ultre zahtjeva. 

U čemu se po vašem mišljenju Ultra Europe razlikuje od ostalih festivala pod ovim brendom?
Od prvog smo dana prepoznali da je vrlo važno pronaći način da festival i glazbu povežemo s destinacijom kako bi cjelokupno iskustvo za naše posjetitelje bilo uistinu jedinstveno na svijetu. Hrvatska, Dalmacija i Split su trenutno jedno od najatraktivnijih i najtraženijih turističkih odredišta, povezanost je odlična, grad pruža brojne povijesne turističke atrakcije, a otoci nevjerojatne bajkovite lokacije. Čisto more, vrhunska hrana, odlična klima i, ono najvažnije, toplina naših ljudi, sve su to razlozi zbog kojih je Ultra Europe prepoznat kao jedinstven destinacijski festival.  Koji još festival na svijetu ima više od 120.000 posjetitelja, najbolje svjetske izvođače i omogućuje da uživate u sedam dana glazbe, na deset pozornica, pet različitih lokacija i tri otoka? Gdje možete provesti sedam nezaboravnih dana i uz to spavati na brodu s 5 do 50 prijatelja, biti dijelom after partyja na bazenu za 5000 ljudi, plesati do svitanja na povijesnoj tvrđavi Fortica, ploviti u regati koja vas u društvu od 100 brodova vodi na svjetski poznatu plažu Zlatni Rat na Bolu?  Gdje se u samo nekoliko dana možete povezati s ljudima iz više od 140 zemalja, uživati na više od 20 plaža u samo 5 kilometara od glavne festivalske arene te šetati povijesnom Dioklecijanovom palačom? 

Kako ste zadovoljni prodajom ulaznica za šesto izdanje Ultre u Hrvatskoj?
S TIER 1 fazom prodaje ulaznica krenuli smo 5. rujna, čak 60 dana ranije nego prošle godine. Ovu smo odluku donijeli zbog velike potražnje. TEAR 2 faza prodaje započela je 11. listopada i do sad smo ostvarili, kako sam već rekao, povećanje od 30% u odnosu na prošlu godinu. Ulaznice su do danas otputovale u 50 zemalja svijeta, a jako smo uzbuđeni i sretni jer interes za festivalom Ultra Europe u svijetu i dalje raste. Veseli nas i činjenica da su naši fanovi već sa     d počeli s pripremama za šesto izdanje koje će, sigurni smo, ispuniti sva njihova očekivanja. 

Narednih godina navodno planirate osvojiti cijelo europsko festivalsko tržište, kako to namjeravate učiniti, što sve imate u planu? 
Naš je cilj u narednih pet godina postati vodeći destinacijski glazbeni festival na svijetu. Također, s više od 180.000 posjetitelja koje želimo dovesti u Hrvatsku, cilj nam je ući u TOP 3 europska glazbena festivala prema broju posjetitelja. S daljnjim kontinuiranim investicijama u bolju i veću produkciju, u bolje iskustvo posjetitelja, te dovodeći najbolje svjetske glazbene izvođače, izvjesno je da ćemo ostvariti ove rezultate. Upravo je to recept dvadesetogodišnje uspješnosti brenda Ultra u svijetu, a nama putokaz prema samom vrhu festivalske scene.

Komentirajte prvi

New Report

Close