Tvornica čarapa Jadran traži predstečaj

Autor: Suzana Varošanec , 17. travanj 2015. u 12:04
Vinko Barišić, direktor tvrtke Jadran Foto: Žarko Bašić / Pixsell

Jadran tvornica čarapa iz Zagreba zatražila je otvaranje predstečajnog postupka o čemu je danas direktor Vinko Barišić obavijestio Zagrebačku burzu…

Jadran tvornica čarapa iz Zagreba zatražila je otvaranje predstečajnog postupka o čemu je danas direktor Vinko Barišić (Inače vlasnik i Instrumentarije) obavijestio Zagrebačku burzu koja je, pak, zbog zaštite dioničara, u skladu sa zakonom, privremeno obustavila trgovanje ovom dionicom.

ZSE u svojem priopćenju navodi kako informacija o podnošenju prijedloga za otvaranje postupka predstečajne nagodbe predstavlja informaciju za koju je razumno očekivati da u značajnoj mjeri može utjecati na cijenu dionica navedenog izdavatelja, slijedom čega je nastala situacija u kojoj je potrebno zaštititi ulagatelje na način da se trgovina predmetnim dionicama obustavi do trenutka kada javnost bude potpuno i točno informirana o navedenim okolnostima.

Slijedom iznesenog, navode, trgovina dionicama Izdavatelja uvrštenim na uređeno tržište Burze, obustavlja se do 12:30 sati dana 17. travnja 2015. g., što je prema ocjeni Burze uvjet da se omogući fer i pravično trgovanje jer se može pretpostaviti da će objavom navedene obavijesti svi ulagatelji raspolagati informacijama potrebnim za donošenje investicijskih odluka.

Inače, ova je tvornica bivši lider u proizvodnji i prodaji ženskih, muških i dječjih čarapa u regiji, a osnovana je davne 1930. godine u Zagrebu, pod imenom Silk tvornica čarapa. Krajem 1941. mijenja ime u Jadran tvornica čarapa, a godine1994. pretvorena je u dioničko društvo te privatizirana.

Oko70 posto kapaciteta tvornice je proizvodnja ženskog klasičnog i modnog programa, dok su ostali kapaciteti zauzeti proizvodnjom muškog i dječjeg programa. U regiji te na tržištu EU nude se proizvodi branda Jadran u najvećim trgovačkim lancima, kao i u širokoj mreži vlastitih trgovina.

U krizi koja još trese domaće tekstilce unatoč smanjenju izvoza (1%) tvornica je ostvarila rast prodaje brenda Jadran, dok je pad zabilježen kod robnih marki. Ove je godine u poslovnom planu bilo povećanje prodaje zbog uspostavljene isporuke novim kupcima te rasta potražnje na ekskluzivnim programima brenda Jadran od 'starog' kupca Leder &Schuh-Humanica.

Komentirajte prvi

New Report

Close