Tankerska NG preuzela novi tanker i osigurala financiranje širenja flote

Autor: Poslovni.hr/Hina , 04. prosinac 2015. u 14:33
Foto: Nel Pavletić / Pixsell

Primopredaja tankera MT Pag, četvrtog u nizu novogradnje koju je Tankerska NG preuzela u korejskim brodogradilištima ove godine, održana je u petak u brodogradilištu SPP Shipbuilding.

Tankerska Next Generation (TNG) izvijestila je u petak da je u južnokorejskom brodogradilištu SPP Shipbuilding preuzela četvrti tanker u nizu, kao i da je s nizozemskom bankom ABN AMRO ugovorila financiranje triju tankera kojima će proširiti flotu.

Primopredaja tankera MT Pag, četvrtog u nizu novogradnje koju je Tankerska NG preuzela u korejskim brodogradilištima ove godine, održana je u petak u brodogradilištu SPP Shipbuilding.

MT Pag je tanker nosivosti 49.990 tona (dwt), a njegovom je isporukom ukupna nosivost flote Tankerske NG povećana na 300.000 dwt, dok se prosječna starost flote spustila znatno ispod dvije godine, ističu iz te tvrtke.

Dodaju kako će njihova flota nakon ove isporuke imati šest operativnih tankera, budući da MT Pag ubrzo nakon isporuke kreće u najam sljedećih 12 mjeseci s ugovorenom vozarinom od oko 19.300 američkih dolara po danu, uz mogućnost produženja ugovora za još najviše šest mjeseci, i to za oko 19.500 dolara po danu.

Zaposlenje za MT Pag dogovoreno je u studenom, a postignuti uvjeti prelaze razine dogovorene ranije ove godine, ističu iz Tankerske NG.

Financiranje tankera MT Pag dijelom je osigurano ovogodišnjom javnom ponudom dionica, a dijelom će se pokriti zajmom koji je Tankerska NG dobila od nizozemske banke ABN AMRO. Naime, Tankerska NG i ABN AMRO Bank sklopile su ugovor o zajmu kojim će se osigurati financiranje triju tankera iz TNG flote. Od transakcije ukupne vrijednosti 52,65 milijuna dolara dio će se iskoristiti za financiranje tankera Pag, a ostatak za zamjenu postojećeg izvora financiranja za brodove Velebit i Vinjerac.

"Partnerstvo s ABN Amro Bank omogućit će Tankerskoj NG nastavak strategije umjerene zaduženosti i efikasnog poslovanja te u konačnici doprinijeti stvaranju dodatne vrijednosti za dioničare", ističu iz te tvrtke te dodaju kako je riječ o šestogodišnjem zajmu sklopljenom uz konkurentne tržišne uvjete za financiranje brodova.

Kažu i da će biti otplaćen u 24 uzastopne kvartalne rate koje se temelje na 14,5 godišnjem otplatnom profilu i balonskoj otplati preostalog iznosa ratom kojom bi se nepodmireni iznos sveo na nulu, a dospijeva sa zadnjom ratom.

Komentirajte prvi

New Report

Close