Stručno usavršavanje zaposlenika ključ uspjeha

Autor: Poslovni.hr , 14. ožujak 2011. u 22:00

Povjerenje roditelja osnova kvalitetnog odnosa

Best in Customer Service Award“ (BICSA) Dječjem vrtiću ”Obzori“ velik je poticaj u daljnjem radu i unapređenju odgojno-obrazovnog programa, kaže ravnateljica vrtića Milena Prodanić-Tišma. ”Prijava na BISCU bila nam je prilika za promišljanje o načinu rada i uspješnosti suradnje s roditeljima djece polaznika našeg programa.

Naravno, vrlo nam je bilo bitno dobiti povratnu informaciju o njihovu mišljenju kako bismo taj odnos mogli dalje unapređivati“, ističe Prodanić-Tišma. Budući da je posao brige i odgoja djece vrlo osjetljiv, a stjecanje povjerenja katkad dugotrajan proces uvijek podložan promjenama, ova nagrada, smatra ravnateljica, najbolja je preporuka. ”Mislim da je u našem odgojno-obrazovnom sektoru izuzetno važna suradnja s roditeljima kao i zajednički partnerski odnos svih sudionika odgoja djece“, navodi ravnateljica ”Obzora“. Kako bi odgajatelji bili uspješni u partnerskoj suradnji s roditeljima, naglašava, trebaju imati dobro razvijene vještine slušanja i vođenja razgovora i truditi se neprestano stručno usavršavati. ”Stručno usavršavanje zaposlenika podrazumijeva stalno usavršavanje u dječjem vrtiću i izvan njega, stjecanje znanja i vještina relevantnih za unapređivanje vlastite pedagoške prakse i prakse vrtića“, pojašnjava.Dječji vrtić ”Obzori“ provodi cjelodnevni program na engleskom jeziku, a početkom prošle školske godine dobio je i verifikaciju IPC međunarodnog programa. ”Vrtić njeguje multikulturalnost koja je neprocjenjivo bogatstvo svakog pojedinca, naroda i kraja. Upravo iz te potrebe širenja svjetonazora, već od najmanjih nogu, razvila se i naša ideja za okupljanjem djece iz različitih krajeva svijeta pod jednim malim zagrebačkim krovom”, kaže Prodanić-Tišma. U vrtiću se uvijek trude zadobiti povjerenje roditelja koje je osnova kvalitetnog odnosa i iskrene suradnje.

Komentirajte prvi

New Report

Close