Rast prodaje Vistre 17%

Puljanka je na tržište plasirala dva bezalkoholna pića

Točno godinu dana nakon što je od Buzetske pivovare Bavarije- BUP preuzela tvornicu vode i bezalkoholnih pića B-voda d.o.o., Puljanka bilježi porast prodaje vode “Vistre” za 17 posto. Istodobno je na tržište je plasirala i dva nova proizvoda, bezalkoholna pića Labinku i Pašaretu, koje je svojevremeno proizvodila i uglavnom u Istri plasirala labinska tvornica bezalkoholnih pića Labinka. Tako se pomalo ostvaruju obećanja menažmenta Puljankinog pogona vode i bezalkoholnih pića, da će se uspješno nositi s domaćom konkurencijom i agresivnim uvoznicima vode u Istri, osobito s obzirom na činjenicu da su ušli u trgovinski sustav Puljanke, koja ima veliki broj trgovina u maloprodaji prehrambenih proizvoda i pića i time i sigurna prodajna mjesta za svoje proizvode iz Buzeta. “Istina, ne možemo s ovog tržišta eliminirati Jamnicu ili Studenu, a to nam nije niti cilj, potrošači moraju imati izbor, ali zato naša voda kvalitetom sama sebi kroji put do potrošača. Mi samo osluškujemo njihove potrebe i zahtjeve glede vrste pakiranja i dostave, a i cijenom možemo konkurirati, jer smo blizu tržištu. Naime, u cijeni ovog jeftinog proizvoda transport odnosi 16 posto i računa se da se isplativost kreće do sto kilometara udaljenosti, a to je za nas upravo područje Istre, za druge udaljenije proizvođače troškovi prijevoza u cijeni proizvoda naglo rastu”, kaže izvršni direktor B-vode d.o.o. Boris Pogačnik. “Već smo ove godine uložili blizu milijun kuna u punionicu galona od 18,9 litara pitke vode za aparate, koji imaju veliku prođu u poduzećima. Početkom kolovoza na tržištu je ponestalo aparata koji se inače uvoze iz Kine, čekalo ih se dvadesetak dana što je nama proizvođačima odnijelo i veliki dio plasmana vode, odnosno dobiti. Sad krećemo u bitku za domaćinstva, organiziramo ugradnju aparata s galonima i redovnu dostavu galona na adresu, na telefonski poziv. Vjerujem da će se na taj način i dalje povećavati potrošnja naše Vistre, koja uostalom slovi za izuzetno kvalitetnu”, izjavio nam je Boris Pogačnik. Uz kapacitet od osam milijuna litara gazirane i negazirane pitke vode godišnje, te novu liniju bezalkoholnih pića koja je ljetos dobro startala, u Puljankinoj B-vodi već razmišljaju i o novim izazovima osobito u dijelu proizvodnje bezalkoholnih pića, kao što su kola-tonik, ledeni čajevi s više okusa, aromatizirane vode, no smatraju da najprije treba stabilizirati postojeću proizvodnju, a onda nadograđivati i uvoditi nove proizvode. Ipak, sigurni su u stalni rast, jer, ističu, iza njih je veliki trgovinski sustav koji će ih “pogurati” ako nešto zapne ili zastane.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!