Iako joj je prodaja na domaćem tržištu pala, požeška tvornica košulja Orljava nastavlja širiti maloprodaju. Pored četiri trgovine u Požegi, Bjelovaru i Slavonskom Brodu, nedavno je otvorena trgovina u Osijeku, a slijede Rijeka te ostali veći gradovi u Hrvatskoj.
U industriji koja kontinuirano pada Orljava stabilno posluje zbog suradnje duge 40 godina s njemačkom tvrtkom Olymp. Naime, Orljava 60 posto ukupne proizvodnje izvozi. Godišnje proizvede 500.000 košulja od kojih 230.000 ide za Olymp te 70.000 ženskih bluza za još dvije njemačke tvrtke. U tvornici kažu kako zasad s izvozom nemaju problema jer osim što je Olymp jaka tvrtka koja im kontinuirano donosi nove poslove, od njih zahtijeva i stalno osuvremenjivanje strojeva i podizanje kvalitete proizvoda. Orljava je najveći proizvođač košulja u Hrvatskoj i najveći dobavljač Varteksa, Tekstil-prometa, Name i Mercatora. U tvornici ističu kako im je izuzetno teško boriti se protiv konkurencije iz Azije koja već duže vrijeme uzima dio tržišnoga kolača. Ukupan je prihod lani iznosio 35 milijuna kuna uz dobit od 60.000 kuna. Od toga su 30 posto bili lohn poslovi. Orljava zapošljava 340 radnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu