Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nova formula SAP-u stvara rekorde

Autor: Bernard Ivezić
21. veljača 2018. u 22:00
Podijeli članak —
Direktorica lokalnog ureda Sonja Popović/Tomislav Miletić/PIXSELL

Hrvatska ispostava europske tvrtke uprihodila lani oko 100 milijuna kuna.

Nova formula za vođenje partnerske mreže omogućila je najvećoj europskoj softverskoj tvrtki SAP-u da u Hrvatskoj drugu godinu zaredom dosegne rekordan prihod.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

SAP je lani uprihodio u Hrvatskoj gotovo 100 milijuna kuna. Sonja Popović, direktorica lokalnog ureda SAP-a nije željela precizirati nominalan iznos.

Nova formula za vođenje partnerske mreže omogućila je najvećoj europskoj softverskoj tvrtki SAP-u da u Hrvatskoj drugu godinu zaredom dosegne rekordan prihod.

SAP je lani uprihodio u Hrvatskoj gotovo 100 milijuna kuna. Sonja Popović, direktorica lokalnog ureda SAP-a nije željela precizirati nominalan iznos.

No, navodi da je rast bio sličan kao i godinu prije, kada je SAP s 53,9 skočio na 73,8 milijuna kuna prihoda, tj. za 37 posto.

"Pokazalo se da je strategija gdje smo prisutniji kod korisnika i djelujemo kao savjetnik, posebno u digitalnoj transformaciji, dobrodošla i potrebna korisnicima, koji su se odlučili da im budemo i implementatori rješenja", kaže Popović. Dodaje da novi pristup kombiniraju kroz suradnju s partnerima kao što su King ICT, B4B, Atos Convergence Creators, S&T, IBM, Altima i Alfatec.

Popović navodi da su najveći rast upravo stoga lani imali u prodaji konzultantskih usluga od 150%, rastu cloud usluga od 70% te od softverskih licencija za 35%. No, ukupni prihodi rasli su na nivou porasta prihoda od softverskih licencija.

"Lani je bilo mnogo novih projekata i vrlo zanimljivih suradnji na digitalnoj transformaciji, i to kod velikih klijenata kao što su Orbico, Atlantic, JGL, INA, Iskon, HEP i drugi", kaže Popović. Ključ uspjeha bio je u inovativnim projektima poput suradnje s Atlanticom kroz virtualni startup Efiiepoint. "Mi ćemo nastaviti raditi u FMCG sektoru, ali i u području energetike, financijama i hospitalityju", zaključuje Popović.

Autor: Bernard Ivezić
21. veljača 2018. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close