U sjedištu tvrtke Neckermann kataloška prodaja d.o.o. u Varaždinu predstavljen je novi glavni katalog proljeće/ ljeto 2007. te njegovo internetsko izdanje od 500 stranica – prvo takve vrste u Hrvatskoj. Tom se prilikom predstavio i novi direktor Neckermanna Wolfgang Hoch, koji je govorio o poslovnim planovima tvrtke, a voditeljica marketinga Erna Žganjar najavila je početak hrvatske turneje “internecka” – projekta koji promiče kulturu kupovanja Internetom te predstavila humanitarnu akciju “Poklonimo osmijeh”. Wolfgang Hoch kazao je tom prigodom kako je nova Uprava odlučna u daljnjem širenju i povećanju poslovanja. Pojasnio je da prema njihovim procjenama Hrvatska ima snažan potencijal za daljniji razvoj kataloške prodaje a da tržište takav način kupnje izvrsno prihvaća. Kao jedan od strateških ciljeva iz Neckermanna najavljuju još veći angažman u internetskoj prodaji zbog činjenice da se već sada na njihovu webu nudi više od 6000 artikala. U varaždinskoj tvrtki kažu kako je cilj zadržati vodeću poziciju u kataloškoj prodaji u RH te postati lider u internetskom poslovanju, a najavljuju i suradnju s drugim tvrtkama.
Predstavljen je i novi direktor Wolfgang Hoch, koji je govorio o poslovnim planovima tvrtke za ovu godinu
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu