"Ova je godina bila dosta intenzivna, jer osim što smo nastavili ulagati u proizvodnju i počeli izvoziti u Srbiju, uložili smo i u rebrending. Tako su sada naše specijalne sorte rajčica (cherry, shake, cocktail i maxi coctail) pod brendom Rajska, čime poručujemo da su prirodno proizvedene bez pesticida i herbicida te da cijele godine imaju isti okus i miris", kaže za Hinu Belić, otkrivajući da ove godine završavaju investicijsku fazu od 1,33 milijuna kuna, od čega je približno 700 tisuća kuna uloženo u opremu, dok je ukupna vrijednost investicije iznosila 23,5 milijuna kuna.
Specifičnost njihove proizvodnje rajčica je etažni hidroponski uzgoj, kada se biljka ne sadi u zemlju nego u vreće s kompostom, koji nije tretiran kemijskim sredstvima. To utječe na kvalitetu ploda, kao i to što rajčice rastu u kontroliranim, zaštićenim uvjetima pa nisu podložne nepovoljnim vremenskim uvjetima ni bolestima, a za njih se osim ljudi 'brine' i deset tisuća bumbara koji oprašuju cvjetove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu