Majur hotelski servis je lider na hrvatskom tržištu u segmentu hotelske kozmetike koja podrazumijeva razne sapune, šampone i ostale proizvode koje koriste gosti tijekom boravka bez čega današnji hoteli ne mogu funkcionirati, pojašnjava Dražen Karšić, predsjednik Uprave i suvlasnik Majura HS-a.
U Majuru pojašnjavaju da su tržište hotelske kozmetike i njegov potencijal značajno rasli posljednjih nekoliko godina, koliko zbog kontinuiranog ulaganja u nove hotelske kapacitete, toliko i zbog unapređenja usluge u postojećim kapacitetima u kontekstu podizanja kategorija smještaja. Karšić procjenjuje da će ono i dalje rasti jer svake godine svjedočimo novim investicijama u turizam, posebno kad govorimo o ulaganjima u izgradnje hotela i turističkih resorta. U Hrvatskoj je registrirano 618 hotela raznih vrsta, veličine i kategorije, no od toga je njih 200-injak "ozbiljnijih" igrača. U Majuru su svijesni da je to još uvijek premalo ukoliko želimo da se Hrvatska zove turističkom zemljom. Za primjer navode da samo jedan Pariz ima 1600 hotela, a Italija više od 11.000 njih. No, i na tako relativno malom tržištu Majur uspijeva uzeti i više od 70 posto tržišta hotelske kozmetike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu