“Kompanija bilježi povratak kupaca”: Konzum lani ostvario 9,1 milijardu kuna prihoda

Autor: Poslovni.hr/Hina , 27. srpanj 2018. u 11:36
Foto: Boris Ščitar / Pixsell

“To je bila vrlo izazovna godina u kojoj je uslijed gotovo stečajnih okolnosti zabilježen pad prihoda”, istaknuo je predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić.

Trgovački lanac Konzum u 2017., prema podacima iz revidiranog financijskog izvješća, ostvario je ukupni prihod od 9,1 milijardu kuna, dok je gubitak neprekinutog poslovanja bio 3,9 milijuna kuna, izvijestili su u petak iz Konzuma.

Usporedbe radi, u 2016., prema podacima iz revizorskog izvješća objavljenog u listopadu 2017., Konzum je imao poslovne prihode od 10,5 milijardi kuna i gubitak od 1,85 milijardi kuna. 

S obzirom da je kompanija, kao ovisno društvo Agrokora, većinu godine provela poslujući u režimu izvanredne uprave, a bila je jedno od društva iz sustava koje je u prvom kvartalu 2017. pretrpjelo najveći udar na poslovanje i praktički je došla na rub stečaja, tijekom ostatka godine Konzum je uložio iznimne napore u okretanju negativnog trenda poslovanja, što se i dogodilo već sredinom godine, ističu iz Konzuma.

Stoga je, kako ocjenjuju, u odnosu na te okolnosti realizirani prihod u 2017. godini veliki uspjeh.

"To je bila vrlo izazovna godina u kojoj je uslijed gotovo stečajnih okolnosti zabilježen pad prihoda", istaknuo je predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić.

Dodaje kako su iznimno ponosni što je u 2018. napravljen potpuni preokret. "Za prvih šest mjeseci 2018. godine operativna dobit Konzuma je za 63 milijuna kuna veća od plana, a Konzum je nositelj pozitivnog poslovanja za cijelu Agrokorovu poslovnu grupu Maloprodaja i veleprodaja. Kompanija bilježi povratak kupaca, rast tržišnih udjela te ostvaruje poslovne rezultate koji su iznad svih zadanih planova. Sve je to rezultat aktivnosti vezanih uz postizanje nagodbe, a najvažnije je da je promijenjena ukupna percepcija Konzuma i vraćeno povjerenje kupaca", istaknuo je Ledić.

Iz Konuzma u priopćenju navode i kako je Konzum unatoč smanjenom broju kupaca i padu tržišnog udjela na godišnjoj razini za tri postotna poena, zadržao poziciju tržišnog lidera s udjelom od 22,4 posto, što je više od zajedničkog udjela iduća dva najveća konkurenta.

Na pad tržišnog udjela, kako ističu, utjecalo je zatvaranje prodavaonica (prodavaonice kozmetičkih i toaletnih proizvoda pod nazivom Kozmo i zatvaranje 80 dućana) kao i smanjenje broja kupaca zbog brojnih poslovnih, društvenih i socioloških utjecaja.

Pozitivni rezultati uloženih napora i aktivnosti vidljivi su povećanjem tržišnog udjela u zadnjem kvartalu 2017. godine za 1,3 postotnih poena u odnosu na prosjek ostatka godine, u kojoj je kompanija od 10. travnja bila u režimu izvanredne uprave.

Komentirajte prvi

New Report

Close