Hrvatski Telekom – Br. 1 u kvaliteti u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr , 22. svibanj 2013. u 09:38
Photo: Borna Filic/PIXSELL

Hrvatski korisnici telekomunikacijskih usluga, ukupno gledano, najkvalitetnijim smatraju usluge koje nudi Hrvatski Telekom.

 Recentna istraživanje kvalitete – QUDAL – QUality meDAL (www.qudal.hr) pokazuju da hrvatski korisnici telekomunikacijskih usluga smatraju Hrvatski Telekom, ukupno gledajući – najkvalitetnijim ponuđačem telekom usluga na hrvatskom tržištu, priopćeno je iz HT-a.

Naime, u recentnom QUDAL istraživanju, u kojem se mjerilo isključivo iskustvo, mišljenje i percepcija ispitanika o kvaliteti ponude roba i usluga na hrvatskom tržištu, od ispitanika se tražilo da navedu ponuđača telekomunikacijskih usluga koji po njihovom osobnom iskustvu nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete telekomunikacijskih usluga na hrvatskom tržištu.

Istraživanje je provedeno putem web ankete na ukupno 1.200 ispitanika – građana Hrvatske – starijih od 15 godina.
 
Ispitanicima su u  QUDAL istraživanju, kada je riječ o telekomunikacijskim kategorijama, pitanja postavljena na sljedeći način – primjerice: "Navedite naziv mobilnog operatera (davatelj usluga za mobilne uređaje) koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi općenito najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu:"

Uvjerljivo najveći broj ispitanika na ovako gore postavljeno pitanje navodio je nazive usluga koje nudi Hrvatski Telekom.
 
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu unaprijed ponuđeni odgovori već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovako postavljeno pitanje.
 
Ispitanicima je također napomenuto da ne odgovaraju na brzinu i da ne navode onog ponuđača koji im prvi padne na pamet ili koji se najviše reklamira, pa čak niti onog kojeg sami koriste (ukoliko im je možda pri odluci o odabiru najbitniji faktor bio primjerice cijena). Također im je objašnjeno da ne odgovaraju na pitanje ukoliko sami, ili njima bliske osobe, nemaju iskustvo korištenja usluge za koje se postavlja pitanje.

Osim gore navedenog pitanja vezano uz mobilne telekomunikacijske usluge, ispitanicima se u QUDAL istraživanju pitanje o kvaliteti telekomunikacijskih usluga na hrvatskom tržištu postavilo za ukupno deset različitih kategorija, od čega je Hrvatski Telekom, odnosno brandovi Hrvatskog Telekoma (T-Com, T-Mobile, Simpa itd…) osvojio najveći broj glasova ispitanika u čak osam kategorija: 1.) Mobilni operater – odnosno davatelj telekomunikacijskih usluga za mobilne uređaje; 2.) Davatelj usluga pristupa mobilnom internetu općenito; 3.) Davatelj usluga brzom fiksnom internetu; 4.) Davatelj usluga pristupa mobilnom internetu uz pretplatu; 5.) Ponuda uređaja uz mobilne usluge na pretplatu; 6.) Davatelj usluge digitalne televizije(pristup različitim televizijskim kanalima digitalnom / satelitskom / kabelskom vezom); 7.) Fiksne usluge telefoniranja za građanstvo; Te 8.) Mobilne usluge za korisnike bonova za građanstvo
 
Promatrajući ove rezultate, može se jasno zaključiti da kada je riječ o kvaliteti u telekomunikacijskom sektoru, tada hrvatski građani – korisnici telekomunikacijskih usluga, najviše ocjene, u najvećem broju kategorija telekomunikacijskog sektora – daju uslugama koje nudi Hrvatski Telekom.
 
Istraživanja QUDAL – QUality meDAL i Best Buy Award provode se u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
 
Istraživanje QUDAL – QUality meDAL 2013/2014 provela je švicarska kuća ICERTIAS (www.icertias.com) na uzorku od 1.200 ispitanika, korisnika interneta u Hrvatskoj, CAWI – DEEPMA metodom (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).
 
Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri tržišne udjele, ili snagu branda, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu.
 
 
 

Komentari (1)
Pogledajte sve

“pa čak niti onog kojeg sami koriste”
Usput, HT me dovodi do ludila svojim timom za MALTRETIRANJE i POZIVANJE na privatnu liniju nudeći USLUGE koje ne želim(po stoti put!). I NE – NE ŽELIM VIŠE PRODULJITI UGOVOR – NEMOJTE ME ZVATI I NUDITI TABLET. Vidi se da sam već lud od njihovih pozivam pa bar na ovaj način da netko iz Tcoma pročita ovaj dopis. Jer nakon pristojnog moljenja da ne zovu, opetovano zovu i zamislite pitanja, “Zovemo iz HTa , a koliki su vam telefonski računi?”. “Da, zovem iz Splita!”
UPOMOĆ MUDRINIĆU, poštedi nas maltretiranja!

New Report

Close